Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Welke gevoerde outdoorlaarzen?

Ik kom er maar niet uit! Ik zoek laarzen waarmee ik met de hond kan wandelen, ook in een flinke regenbui in de winter. Ze moeten dus gevoerd en echt lekker warm zijn, maar ook waterdicht want ik wil ook in een plas kunnen stappen als dat zo uitkomt, of in de modder. En dan wil ik ook nog eens onder de honderd euro uitgeven.

De overwegingen: Horka heeft een fijne, betaalbare gevoerde outdoorlaars. Maar ik ben een lui loeder qua onderhoud dus ik twijfel of dat niet gauw lelijk wordt. Doggo heeft gevoerde rubberlaarzen, dat klinkt praktisch qua onderhoud en qua in de plassen stappen, maar loopt misschien niet al te fijn? Iemand nog tips waar ik niet aan gedacht heb? Of ervaring met laarzen die heel goed of juist helemaal niet goed bevallen?

geen laarzen maar ik zweer bij Blundstone. Ze lopen echt heerlijk en kunnen tegen flinke regenbui. (Wel het leer onderhouden)
Ons hele gezin heeft een paar, en inmiddels ook veel vrienden en familieleden. Ik kan zo bij de Sales gaan werken bij dit bedrijf

Fiorah

Fiorah

10-12-2021 om 22:39 Topicstarter

Ah daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik ga Googlen.

Ik heb i.p.v. voor laarzen gekozen voor wandelschoenen van Lowa. Die dingen heb ik al jaren. Ik loop ermee met de hond, door plassen en modder, maar ook in bergachtig gebied. Ze zitten  heerlijk en ik kan er de wereld mee rond wandelen. Elegant? Nee, dat dan weer niet hahaha, maar dat boeit me niet. Af en toe spray ik ze in en meer niet.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

11-12-2021 om 07:48

Dunlop Blizzard

Heel eerlijk, ik heb gevoerde rubberlaarzen van de Decathlon en loop er heerlijk op. Ook langere afstanden. Ik heb best moeilijke voeten maar nooit last na een wandeling met laarzen, ook nooit kouwe voeten. Maar om te zeggen dat t mooi staat, nee dat niet. 

Zoo adventure? Zelf geen ervaring mee. 

Dit is buiten je budget, maar wil toch een positief betoog houden😉over mijn panama jacks. Ik draag ze in de wintermaanden, ze lopen heerlijk en zijn lekker warm. Het gekke aan deze laarzen is dat ze juist mooier worden naarmate ze ouder worden, ik heb al vaak complimenten gekregen van mensen.
Ik draag deze laarzen al 10 jaar! Dus heb ik inmiddels kosten bespaart, goedkoop is duurkoop. 

Ik heb een paar weken geleden Travelin de Finland gekocht, inderdaad ook om de hond uit te laten. Ze zitten heerlijk, zijn gevoerd met wol. Hiervoor had ik Dubarry's maar die zool liet los en dat is niet tegen een normaal bedrag te repareren vandaar dat ik andere moest. Deze van Travelin zijn nog warmer dan de Dubarry's en ze lopen ook lekker. Ik heb ze gekocht bij Bol omdat ze daar (toen) het goedkoopst waren. In mijn gewone maat.

Horka inderdaad.Binnen budget en superfijne laarzen.
Worden hier ook echt gebruikt als stallaarzen voor de winter dus ze hebben wat te verduren.We maken ze niet schoon,worden ook niet gepoetst.
Zijn na 2 jaar nog steeds prima.

Fiorah

Fiorah

12-12-2021 om 16:09 Topicstarter

Bedankt voor de reacties! Ik heb ze allemaal bekeken. Ik twijfel nu tussen toch de Horka, of Travelin (wol ♥️). Het moeten wel echt laarzen zijn.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.