Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Welk A-merk product doet wat het belooft?

Naar aanleiding van het Tweezerman topic:

Wat zijn (dure) A-merk beautyproducten die absoluut het geld waard zijn en waarvan dupes niet het juiste alternatief zijn? 

Ik trap af:
- de Tweezerman pincet
- Dyson Airwrap
- Tangle Teezer borstel 


Toen zoonlief (en daarna ik ook) luizen had, had ik eerst zo'n goedkope luizenkam van het huismerk. Daarmee trok ik de helft van mn haar er uit. Dag erna een Assy luizenkam gehaald en die haalde alleen de luizen en neten er uit, mn haar bleef netjes in mn hoofdhuid🤣 Dus die was het extra geld wel waard! 

Steampod

ik vind de tangle teezer dan weer niks. Ontklit lange haren onvoldoende. 

A merk: vlees van mijn slager. Natuurlijk niet echt een merk. Maar wil liever geen supermarktvlees wat volgespoten is met troep en water. 

Eens met de Tangle Teezer! Maar ook de Anwen haarborstel, die heb ik uit de Goodiebox en dat is mijn favoriete haarborstel ooit. Bij Kruidvat heb ik voor nog geen vier euro een dupe gekocht, gewoon om uit te proberen, en die is helemaal niet fijn.

Lippenbalsem! Ik vind die van Burt's Bees met pepermunt geweldig.
Ik ben fan van Lush producten. Vrij prijzig, maar absoluut waard!

Verder vind ik A-merk schoonmaakmiddelen eigenlijk altijd wel beter dan huismerken, maar dat is niet echt een beautyproduct natuurlijk 

Dasty toiletreiniger, ik weet niet of het een A-merk is maar jemig wat een topspul 

ik heb een Mason Pearson haarborstel, bizarre prijs, maar mijn haar wordt er zo mooi van

Shout vlekkenspray. Spray de vlek in en hop in de wasmachine. Werkt altijd.

Sunny_

Sunny_

29-10-2021 om 18:54 Topicstarter

Apiejapie schreef op 29-10-2021 om 16:51:

ik vind de tangle teezer dan weer niks. Ontklit lange haren onvoldoende.

A merk: vlees van mijn slager. Natuurlijk niet echt een merk. Maar wil liever geen supermarktvlees wat volgespoten is met troep en water.

Vind je? Mijn lange haar doet’ie het fantastisch op! Ik heb wel een extra grote met handvat. 

Crepe_au_fromage schreef op 29-10-2021 om 17:30:

Dasty toiletreiniger, ik weet niet of het een A-merk is maar jemig wat een topspul

Eens!! En ruikt zo ontzettend lekker

Sunny_ schreef op 29-10-2021 om 18:54:

[..]

Vind je? Mijn lange haar doet’ie het fantastisch op! Ik heb wel een extra grote met handvat.

Denk dat dat misschien wel het verschil maakt. Hier valt ie continu uit mijn hand. Irritant ding

Apiejapie schreef op 29-10-2021 om 19:07:

[..]

Denk dat dat misschien wel het verschil maakt. Hier valt ie continu uit mijn hand. Irritant ding

Ik heb hem voor mijn dochter, als ik hem zelf gebruik (haar 10 cm boven mijn billen) valt non stop uit mijn hand. Super irritant 

Apiejapie schreef op 29-10-2021 om 16:51:

ik vind de tangle teezer dan weer niks. Ontklit lange haren onvoldoende.

A merk: vlees van mijn slager. Natuurlijk niet echt een merk. Maar wil liever geen supermarktvlees wat volgespoten is met troep en water.

Wat grappig dat het zo verschillend is. Ik heb lang krullend haar en zweer ook bij de tangle teezer. Ik heb veel borstels geprobeerd maar dit blijft mijn favoriet.

Oke en de denman brush

Apiejapie schreef op 29-10-2021 om 16:51:

ik vind de tangle teezer dan weer niks. Ontklit lange haren onvoldoende.

A merk: vlees van mijn slager. Natuurlijk niet echt een merk. Maar wil liever geen supermarktvlees wat volgespoten is met troep en water.

Biologisch /3 sterren beterleven keurmerk producten kopen 

oh beauty en fashion 

Clinique gezichtsreiniger voor huidtype 1. Ik heb ongeveer alles geprobeerd en dit is de enige die niet voor een trekkerig gevoel of droge plekken zorgt, ook niet bij tweedagelijks gebruik op lange termijn. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.