Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat voor sieraden draag jij?

De titel spreekt voor zich. 

Wat voor sieraden draag jij? Wissel je vaak af of draag je altijd hetzelfde? Heb je favoriete merken?

Ik draag standaard mijn trouwring en armbandje met initialen van de kinderen. Meestal ook oorbellen. Vaak knopjes, soms hangoorbellen. Ik wil graag nog 1 of 2 mooie kettingen en armbanden erbij. 


helemaal niets. 

Ik weet niet welke merken ik heb, daar let ik echt nooit op. Ik heb verschillende dingen en ik wissel veel af. Sinds Corona nauwelijks lange oorbellen omdat dit zo lastig is met een mondkapje. Favoriete en altijd goed oorbellen zijn kleine diamanten oorknopjes. Ik heb altijd 1 favoriete ring die ik dagelijks draag, momenteel een gouden met een paar diamantjes. 
Ik heb meerder paren oorbellen, de stakers zijn allemaal klassiek, de hangoorbellen modern. Een paar parelsnoeren, gekregen en geërfd. Ik draag bijna elke dag een eenvoudige gouden ketting met een klein hartje, van mijn dochter gekregen. Ik ben niet zo goed met armbanden, vind het bij een ander wel altijd erg leuk staan maar ik heb er zelf maar twee en die zijn niet makkelijk draagbaar.
Ik pas mijn sieraden aan op mijn kleding.

  • Een ketting die mijn moeder voor me heeft gekocht in Griekenland 
  • Een schakelarmband die van mijn oma is geweest
  • Een ring die ik al 20 jaar heb ofzo, van mijn moeder gehad
  • Mijn verlovingsring
  • Een horloge van Bering, voor mijn verjaardag gehad deze maand.

Ik wissel bijna nooit, alleen bij bepaalde outfits andere kettingenn of armbandjes en heel soms een enkelbandje in de zomer. Oorbellen kan ik niet tegen helaas.

Trouwring, verlovingsring en horloge.

Al jaren 't zelfde.

Andere ringen, armbanden, kettingen, ... gaan me alleen maar irriteren en draag ik dus niet. (Heb er een paar, maar die heb ik dan vaak 2 keer gedragen en liggen nu in een lade weg te stoffen.)

ScarceKudu74

ScarceKudu74

25-12-2021 om 23:47

Altijd het horloge van mijn moeder en ik wissel af met kettingen: ik heb er een paar geërfd van mijn oma en een paar gekregen van mijn kinderen. Armbanden, ring en oorbellen draag ik nooit. 

Trouwring en oorbellen van Boccia en een fitbit.
Ik heb nog een ring van staal die van mijn oma is geweest maar om de een of andere reden blijf ik daar de laatste tijd overal mee aanhangem dus die heb ik even af gedaan.

oorbellen, draag ik maar een soort ooringen heb ze in alle soorten en maten.
ringen 2 zilveren & 2 gouden eentje was mijn oma.
1 ketting ook een cadeau van mijn oma 
armbanden.

een vast merk heb ik niet, al vind ik de armbandjes van my jewelry wel fijn.

wisselen doe ik eigenlijk alleen met oorbellen soms kettingen  

Trouwring en simpel stalen band horloge, die nu kapot is en voel me echt onthand en kaal.
Verder niets,alles irriteert snel met eczeem etc.

Ik heb allerlei sieraden, ook dure, maar draag alleen een kralen-armbandje dat ik deze zomer van de jongste heb gekregen. 

Ook mijn trouwring draag ik niet. 

Trouwring, zilveren ketting met platte schakeltjes om en om glanzend en mat, zwarte oorknopjes. Ik heb ook nog zilveren oorknopjes en een spang (heet dat zo, zo'n stijve ronde ketting?) met een zilveren hangertje wat ik af en toe draag.
Nooit armbanden of horloges. Hangende oorbellen ook nooit want dat vind ik niet mooi bij een bril (die ik altijd op heb).

Verlovingsring aan de ene hand, trouwring aan de andere. Beide wit/geelgoud met diamant. Daarbij wit/geelgouden oorknopjes, ook met diamant. Kettingen en armbanden draag ik momenteel niet vanwege de baby die naar alles grijpt. Ik ben wel aan het sparen voor een mooie ketting die erbijpast. Er ligt nog wel het e.e.a. aan zilveren sieraden in de kast maar dat vind ik niet mooi bij mijn ringen die nooit af gaan passen.

Ik graag eigenlijk alleen de ketting die ik 14 jaar geleden van mijn vriend (nu man) kreeg. Onze trouwringen liggen in de kast. Mijn man droeg die sowieso eigenlijk alleen met feestjes en ik deed hem altijd wel om als ik ging werken, maar sinds de lockdowns draag ik hem eigenlijk ook nooit. Oorbellen zou ik wel weer vaker willen dragen. Ik denk alleen dat als ik nu mijn juwelen kistje tevoorschijn trek er meteen een peuter in zit te graaien. Ik heb haar vorig jaar belooft dat ze als ze 4 word een ketting krijgt, maar ik weet niet of ze zich dat nog herinnert. Het duurt sowieso nog een jaar.

Trouwring van rosé en wit goud met 6 diamantjes, ketting met een klavertje die ik heb gekregen van mijn ouders toen ik trouwde, hangt een hartje met de naam van onze dochter aan inmiddels en oorbellen die ik van dochter heb gehad. Kleine ringetjes met steentjes.
Mijn verlovingsring draag ik niet meer. De steen is er al eens uit gevallen, nadat deze was vast gelijmd. Die zit veilig in mijn sieradenkist. Ik draag wel nog een ring van Michael Kors met regenboogkleuren. Ik hou van kleur

11624771_fpx.tif?$filterlrg=

Niets. 
Ringen irriteren, oorbellen irriteren. Heel soms draag ik wel ns een ketting, maar alleen voor 'n paar uur bij een etentje ofzo, niet de hele dag. 

Ik heb heel veel sieraden zowel dure als hele goedkope van Ali Expres. Ik doe ook elke dag andere sieraden aan van horloge tot ringen. Ik heb wel meer dan 20 horloges en mijn oorbellen durf ik niet eens te tellen. Ik heb 2 wasrekken op de slaapkamer hangen waar mijn oorbellen aan hangen. Ik ben helemaal weg van wit goud. Geel goud vind ik niet mooi.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.