Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

wat te dragen bij deze jurk

Ik draag nooit jurken, maar ben nu toch zo ver dat ik er eentje besteld heb. En, hij staat prima. Maar wat draag ik hier nog bij? De jurk is niet heel dik, en wil hem eigenlijk met kerst dragen, maar ook daarna nog. 
Ik draag maat 50/52. 
Dit is de jurk:

miljuschka-by-wehkamp-jurk-met-v-hals-zwart-zwart-8719542468972.jpg?w=1024


Wil je er iets overheen of wil je t warmer hebben?Je zou een soort thermoshirt met lage hals eronder kunnen dragen om het wat warmer te hebben.
Of een longsleeve met een zachte tint waarbij je net een stukje stof in de vhals ziet en evt een stukje onder de mouwen uit.
Een kort jasje erover is mooi,maar ik weet niet of t lekker zit met de mouwen? Dat zou je moeten proberen.

Mooie jurk! Denk niet dat je hier perse nog iets bij moet dragen. Ik zou er geen jasje bij doen, omdat dan het effect van de mouwen weg is. Misschien een zwart shirtje eronder? En een dikkere panty of maillot?

Beetje chique omslagdoek

Ik zou er iets met lange mouwen op dragen, dit lijkt me erg koud voor in de winter. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

07-12-2021 om 08:36

Een warm hemdje of shirt met zeer lage hals. (Ik ben nogal kouwelijk en zou hiervoor een thermoshirt verknippen, zodat hals en mouwen niet zichtbaar zijn.) En daarbij een losse sjaal of stola in een andere, afstekende kleur.

Geen jasje, dat is zonde van de mooie hals en mouwen.

Een dunne koltrui in een contrasterende kleur er onder zodat je nek en armen lekker warm zijn. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

07-12-2021 om 09:58

Viva-amber schreef op 07-12-2021 om 08:34:

Beetje chique omslagdoek

Dit zou ik ook doen. 

En een lekker warm (thermo) shirt eronder, die niet zichtbaar is. 

Friezinnetje

Friezinnetje

07-12-2021 om 10:13 Topicstarter

Tippex schreef op 07-12-2021 om 08:30:

Mooie jurk! Denk niet dat je hier perse nog iets bij moet dragen. Ik zou er geen jasje bij doen, omdat dan het effect van de mouwen weg is. Misschien een zwart shirtje eronder? En een dikkere panty of maillot?

Dikkere panty dacht ik idd ook. Corrigerend hemdje eronder of dan mss iets met mouwtje. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

07-12-2021 om 10:30

Friezinnetje schreef op 07-12-2021 om 10:13:

[..]

Dikkere panty dacht ik idd ook. Corrigerend hemdje eronder of dan mss iets met mouwtje.

Voor het dagelijkse een lang vest en panty in dezelfde kleur?

paprika-fijngebreid-vest-petrol-petrol-5401015331991.jpg?w=1024

thermo legging?

Dat is een jurk die gezien wilt worden en niet verstopt wilt worden
En jij wilt warm blijven
Maar wat een leuke mouwen! Niet verstoppen hoor!
Ik zou dus net als Viva Amber en Peen voor een mooie dikke omslagdoek gaan en een dikkere panty/maillot eronder 
(Of als je thuis blijft, de verwarming wat hoger )

Gefeliciteerd met de mooie aankoop! 😊

wat Beertjelief zegt! Bij Snagtigt heb je heerlijke panty’s in grote maten en verschillende diktes die nergens knellen. 

Ik zou er niet te veel aan doen, hij is toch al mooi!
En warme legging met laarzen eronder, en eventueel een truitje eronder voor de warmte. En een mooie ketting.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

07-12-2021 om 12:39

Tijgeroog schreef op 07-12-2021 om 12:33:

Ik zou er niet te veel aan doen, hij is toch al mooi!
En warme legging met laarzen eronder, en eventueel een truitje eronder voor de warmte. En een mooie ketting.

Dat ook zeker! 

Friezinnetje

Friezinnetje

07-12-2021 om 13:11 Topicstarter

bedankt allemaal. Ik ga op zoek naar een mooie sjaal/omslagdoek.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.