Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat staat er nog op je lijstje om aan te schaffen (kleding)

Welke kledingstukken heb je nog nodig voor komend seizoen?
Of wat wil je nog graag hebben, gewoon omdat het al lang op je wishlist staat?
Misschien heeft een ander de gouden tip om dat felbegeerde item te vinden, mocht je het nog niet gevonden hebben. 

Bij deze heb ik maar even de vrijheid genomen om een topic te openen. 


Saga

Saga

09-09-2021 om 21:30 Topicstarter

Zal zelf aftrappen; ik wil nog een nette winterjas en een stoere tussenjas (geen leren jack of spijkerjas).

SilverQuelea47

SilverQuelea47

09-09-2021 om 21:31

Ik wil heel graag eens naar Kerkrade naar de Topvintage winkel om wat klassieke broeken te passen. Ik heb welgeteld 1 zwarte jeans over en die begint het ook te begeven. Ik heb alleen lastige maten dus passen is wel een must.

Ik zat aan zoiets te denken maar wie weet wat ze dan nog verder hebben:

187811-Vintage-Chic-36174-Wide-Trousers-Black-20201019-001W-large.jpg?_ga=2.266805582.1960604893.1631215096-1187643111.1630255938


En deze zaterdag ga ik even een shopping tour langs de retro- en vintagewinkels hier in de stad doen: ik heb dinsdag ineens een belangrijke gelegenheid waar ze relatief laat mee waren en ik heb een zwarte kokerrok nodig. Deze heb ik voorbij zien komen en wil ik ook even passen.

121755-Bellissima-Pencil-Skirt-Black-100-10-23752-20171017-0001W-large.jpg?_ga=2.31330047.1960604893.1631215096-1187643111.1630255938

Edit: plaatjes zijn natuurlijk wel leuker!

Vooral passende kleren  

Ik ben de afgelopen 2 jaar heel veel afgevallen. Met al het thuiswerken en in het kader van duurzamer zijn veel oude kleren afgedragen. Maar als ik weer meer naar buiten mag wordt het tijd voor passende truien enzo 

Bootsies en slofjes. 🤩

ja leuk!

Ik ga binnenkort op jacht naar een echt lekkere warme trui. Liefst niet zo’n heel kort gevalletje als nu overal hangt, want daar krijg ik een koude rug in. En dan ben ik nog klein, hoe moet dat als je 1.80 bent? Oh en graag ook een normale pasvorm, niet zo’n vierkante lap. Ben benieuwd of dat gaat lukken dit jaar…

brogues, en dan het liefst met een klein hakje en suede.
Glad leer vind ik maar ingewikkeld

marquise, mooie rok! Als ik meer bilpartij had, had ik hem meteen gekocht. Mooi glad shirtje erin of een body 😍

Een skinny jeans die écht goed past: high waist en een goede lengte. Ik ben lastig met broeken, ik heb korte benen en iets brede heupen. Wat langere benen zouden de zoektocht al zoveel makkelijker maken 

Ik heb een nieuwe nette winterjas nodig. Ik had er één van Steps maar nu is die echt zó versleten dat ik een nieuwe moet. Niet ideaal want ik vind niet zo veel mooi en wat ik mooi vind is duur.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

09-09-2021 om 22:11

Tatemae schreef op 09-09-2021 om 22:03:

marquise, mooie rok! Als ik meer bilpartij had, had ik hem meteen gekocht. Mooi glad shirtje erin of een body 😍

Waar ik nou net voor vrees is dat ik iets te veel bilpartij heb. 

stoere vesten. Lange broeken met wijde pijpen in m’n maat en leuke tops. Als iemand aan mij vraagt wat ik leuke tops vindt weet ik het niet dus dat is lastig zoeken🙈

kitchenwitch schreef op 09-09-2021 om 21:59:

Ik ga binnenkort op jacht naar een echt lekkere warme trui. Liefst niet zo’n heel kort gevalletje als nu overal hangt, want daar krijg ik een koude rug in. En dan ben ik nog klein, hoe moet dat als je 1.80 bent? Oh en graag ook een normale pasvorm, niet zo’n vierkante lap. Ben benieuwd of dat gaat lukken dit jaar…

Nou, dan laat je veel kleding op maat maken. 

Een lekker warm en lang vest.

En de nieuwe Dr Martens in samenwerking met Marc Jacobs vind ik erg gaaf. Maar liefst 239€ ........🤔

27512001.81.jpg?$mediummobile$

kitchenwitch schreef op 09-09-2021 om 21:59:

Ik ga binnenkort op jacht naar een echt lekkere warme trui. Liefst niet zo’n heel kort gevalletje als nu overal hangt, want daar krijg ik een koude rug in. En dan ben ik nog klein, hoe moet dat als je 1.80 bent? Oh en graag ook een normale pasvorm, niet zo’n vierkante lap. Ben benieuwd of dat gaat lukken dit jaar…

Ik ben 1,81, heb geen moeite met truien vinden, cropped hoef ik ook niet. Ik haal ze graag van Only en Sting.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.