Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan?

Dit vond ik op Viva één van de leukste topics: het wat-draag-jij-vandaag-topic! Om inspiratie op te doen, gewoon eens te zien wat de gemiddelde man of vrouw op een dag draagt en daar lekker over te kletsen. 

Dus, post hier je outfit van de (zomer)dag! 


spijkerbroek, T-shirt en een dun fleece vest

721x1200.jpg

Deze rok van Esprit, met zwarte blouse met ballonmouwen, panty & zwarte veterlaarsjes met lage hak (werkoutfit, moet te veel lopen om echt hakken te dragen). 

leuke rok teigera 

-Nienke-

-Nienke-

04-10-2021 om 22:09 Topicstarter

Phlora, ik vind jouw stijl echt leuk! 
Hier vandaag een donkerblauwe skinny (jog)jeans, gebroken wit truitje met korte mouwen en een lichtgele blazer. Eronder crèmekleurige peeptoe pumps. 

Vandaag simpel. Lichtblauwe Skinny van G-star, baby blauw coltruitje van Esprit en mijn zwarte Shabbies van gisteren

Een zwarte halterbikini met rode polkadots. En een zwart jurkje en zwarte teenslippers. Nog een paar dagen van het mooie weer genieten. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

05-10-2021 om 08:57

Ik loop in legging, t shirt en vest en warme sokken. Vandaag heb ik een lui thuisdagje met alleen vanochtend een online vergadering.

zwarte flared jeans met simpel blauw shirtje met witte vlekjes

Deze jurk met zwarte kniehoge laarzen met een vrij hoge blokhak

main%5D

PriceyRook54

PriceyRook54

05-10-2021 om 11:05

Ik heb een echte soepjurk aan vandaag, in de sale bij M&S gekocht voor maar 27 Euro. En ik baal zo dat ik geen plaatje kan vinden want ik ben er zo blij mee, hij heeft zelfs zakken.
Wijd gewaad, zwart met kleine roze bloemetjes en roesjes langs de kraag en de zoom. Daar draag ik een Obi belt omheen (om nog een beetje vorm te creeeren) en enkellaarsjes.

Een zwarte skinny jeans, chelsea boots. Deze top:

https://www.miinto.nl/p-topje-vivian-to145-n20100-fe48c91b-ce97-4fa0-bbaa-ad86009c9a98

Met jasje:
https://www.miinto.nl/p-phileine-blazer-cc6f57a8-0f13-478a-a51c-ad8a0093d77d

Ik heb de bijpassende broek er ook nog van, maar dat vond ik op de een of andere manier voor vandaag een beetje te.

Heel mooie kleur blazer MissPiglet!
Ik heb vandaag een lichtgrijze broek aan, rechte pijpen, met krijtstreepjes. Eronder zwarte sneakers van Adidas en erop een cyclaamroze top van S.Oliver met lange mouwen en een striklint aan de onderkant, glanzend maar in dezelfde kleur als de top. Fijne thuiswerkoutfit

-Nienke- schreef op 04-10-2021 om 22:09:

Phlora, ik vind jouw stijl echt leuk!
Hier vandaag een donkerblauwe skinny (jog)jeans, gebroken wit truitje met korte mouwen en een lichtgele blazer. Eronder crèmekleurige peeptoe pumps.

Ah dankje, leuk om te horen

Ainne, ik moet echt lachen om jouw post, wat is het toch altijd dat wij vrouwen he-le-maal enthousiast worden van zakken in jurken 

Vandaag gele trui, zwarte jeans en zwarte boots
(Super irritant, krijg ze niet in goede volgorde)

97530_6_03.png?sw=650&sh=650&sm=fit

02-18-10-11-016_2.jpg

Maison-Scotch-trui-vest-geel-156269-1137-096579-2_1.jpg


En dan in de categorie:
Wil-ik-zo-graag-hebben-maar-mijn-ogen-zijn-groter-dan-mijn-portemonnee:
Wit tshirt

-taraa01-white.jpg


Mom jeans

mairaa-faded01-blue.jpg

Wollen jas

14356_596_13180.jpg

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.