Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan?

Dit vond ik op Viva één van de leukste topics: het wat-draag-jij-vandaag-topic! Om inspiratie op te doen, gewoon eens te zien wat de gemiddelde man of vrouw op een dag draagt en daar lekker over te kletsen. 

Dus, post hier je outfit van de (zomer)dag! 


Vandaag een jeans:

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0988334005.html

Met deze:

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0762558120.html (alleen dan in het lichtroze)

En deze blazer:

https://www.bol.com/be/nl/p/pescara-blazer-roze-dames/9200000132652915/



Oh en Puma-sneakers, maar die draag ik bijna altijd, dus het is eerder zeldzaam als ik eens wat anders aan heb.

Ik ben nog op zoek naar inspiratie... Nu mijn jeans, hemdje en vestje van gisteren aan, maar ik heb het koud! Ik wil toch wel iets anders voor ik straks de deur uit moet, maar nog geen idee.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

17-08-2021 om 15:05

  • Zwarte jeans
  • Froy & Dind top in rood/wit/roze met zwart
  • T-strap pumps

witte jeans, witte trui met diep V hals voor en achter, zwarte pumps.

spijkerbroek en blauw shirt met vlekjes. Vrij plain Jane vandaag. 

Vandaag beetje saai: lichte spijkerbroek, blauw mouwloos blousje en cognackleurige enkellaarsjes. 

Heb afgelopen week ook deze jurk gekocht, maar twijfel er nog een beetje over. De overslag loopt niet heel ver door, dus 1 zuchtje wind en je staat in je onderbroek 
Dat is natuurlijk op te lossen door het naar de kleermaker te brengen en dicht te laten stikken. Nou ja, ik denk er nog even over.

https://www.ladress.com/nl/products/ana-1099197105.html?utm_campaign=shop_org&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term= 

PriceyRook54

PriceyRook54

18-08-2021 om 09:43

Of, heel ouderwets, een onderrok eronder, in het wit zou ik dan doen

Ainne schreef op 17-08-2021 om 10:39:

Geniet van je vakantie!
Weet je wat het is voor mij, ik ben eigenlijk enorm slecht in kleding combineren, dus voor mij is mijn standaard look op mijn werk: jurk met hakken (of soms sneakers).

Kijken of je hier advies kunt inwinnen...? 

Panties...daar zeg je wat. Daar wil ik dus niet aan. Ik draag dus nog steeds leggings onder rokjes en jurkjes in herfst/winter/lente, vooral in donkere kleuren. Maar dat kan eigenlijk ook niet meer... 

Hier vandaag vrij en geen zin in iets bijzonders dus ik heb een relaxte broek aan en een blauw shirtje. 

Fejka...die jurk is fantastisch!  Ik had mezelf een jurkenaanschafverbod opgelegd maar dat wordt ineens wel heel moeilijk nu. Voor je praktische probleem dacht ik ook aan een onderrok. Of inderdaad de kleermaker.

Ik draag zomers eigenlijk alleen maar jurkjes. Ook nu het eigenlijk niet van dat lekkere weer is.
Met panty's ben ik een ramp. In no time ladders. 
's Winters draag ik veel treggings met tuniek of lange trui. 

blauwe broek blauwe top. Soft rose hakken en tas van MK. 

pantys vind ik ook vreselijk, behalve dan van die -kunnen niet stuk zo dik zijn ze pantys - maar dat vind ik pas kunnen als het weer echt koud is, vanaf oktober zeg maar. Verder draag ik ook graag treggings inderdaad. 

Vandaag een lichte skinny jeans , een zwart wit gestreepte bloes met rushes en open schouders en gele slingbacks. 

-Nienke-

-Nienke-

18-08-2021 om 17:11 Topicstarter

Fejka schreef op 18-08-2021 om 08:50:

Vandaag beetje saai: lichte spijkerbroek, blauw mouwloos blousje en cognackleurige enkellaarsjes.

Heb afgelopen week ook deze jurk gekocht, maar twijfel er nog een beetje over. De overslag loopt niet heel ver door, dus 1 zuchtje wind en je staat in je onderbroek
Dat is natuurlijk op te lossen door het naar de kleermaker te brengen en dicht te laten stikken. Nou ja, ik denk er nog even over.

https://www.ladress.com/nl/products/ana-1099197105.html?utm_campaign=shop_org&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=

In plaats van dichtstikken, laat ik mijn moeder (ja, ik bof!) in zo’n geval even een doorzichtig drukknoopje op een bepaald punt zetten. Dan is je jurk niet voor eeuwig vastgezet, maar kun je wel zorgen dat je niet op je ondergoed staat. Laatst had ik een jumpsuit met een té laag decolleté en dat heb ik ook zo opgelost. Ik vind het een prachtige jurk trouwens! 

Ik heb nog één dag op m’n zonbestemming, dus vandaag maar weer luchtig: gebloemde linnen short (H&M) met daarop een witte mouwloze top met V-hals voor en achter (WE). 

Ik ben al aan mijn derde outfit van vandaag: joggingbroek en lang, zacht t-shirt.

Eerder was het een Chinees model jurk, die is al zeker 5 jaar oud van King Louie. Gaat lang mee als je het maar een paar uurtjes draagt denk ik. Hij is grijs met een blauw biesje en een bloem. Met een lang vest (petrolblauw, kleur van de bies) erover en bruine laarzen.

Daarna sportoutfit: loose fit broek met armyprint, neongeel topje en witte crop top. Blote voeten.

Nu dus bankhangkleding. Ik ga hooguit nog wandelen met mijn Leguano minimal shoes eronder en mijn regenjas erover indien nodig. 

spijkerbroek met t shirt.
Het lijkt wel alsof mijn broeksknoop gaten veroorzaakt in mijn shirts en truien ongeacht wat voor merk ik draag. Iemand een oplossing?

SilverQuelea47

SilverQuelea47

21-08-2021 om 22:28

  • Paars metallic off-shoulder shirtje
  • Een midlange paars/roze/blauwe wikkelrok die dubbelzijdig gedragen kan worden van mijn reis.
  • Nude Snag panty
  • Zwarte t-strap pumps

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.