Beauty en fashion
krulliebollie
21-05-2026 om 11:46
ik hobbel vandaag weer even een uurtje langs op mijn werk. Ik heb mijn les temps des cerises met schuine sluiting aan, een roze shirtje met lange mouwen en v hals van SA en mijn roze Nikes met rode stippen. De leuke van de Nikes en het shirtje is precies hetzelfde.
MissBobby
21-05-2026 om 20:15
Ik had vandaag een lichte wijde jeans aan met een wit basic shirt. Gele sneakers. Nu in korte broek de tuin aan t doen. Vandaag nog een heel leuk knalroze pak (broek en soort bloesje) in een viscose/linnenmix gekocht bij de wibra. Was €27 kwijt! Zaterdag een tuinfeest en een beetje netjes is wel gepast dus dan kan ik t aan. En bij Kik een strakke rok met een hoge split in panterprint.
Loulou39
21-05-2026 om 20:38
Die rok is leuk! (Even opgezocht 😁).
Hier een oversized donkerblauwe jeans van G-Star, wit tshirt met korte mouw van WE en zachtroze sneakerina’s (wat een naam 😅) van Stradivarius .
MissBobby
22-05-2026 om 09:39
En dat voor €8!
Jouw combi klinkt leuk Lou! Ik hou van jeans en een wit shirt. De sneakerinas zijn, los van de inderdaad bijzondere naam, niets voor mij
Loulou39
22-05-2026 om 12:46
MissBobby schreef op 22-05-2026 om 09:39:
En dat voor €8!
Jouw combi klinkt leuk Lou! Ik hou van jeans en een wit shirt. De sneakerinas zijn, los van de inderdaad bijzondere naam, niets voor mij
Dank je, ik hou daar ook heel erg van, lekker basic en “clean”.
Overigens ben ik ook geen fan van sneakerina’s, dan heb ik liever gewone sneakers. Maar deze van Stradivarius zijn meer elegante ballerina’s met drie bandjes over de voet en roze 💕, dat vind ik dan wel leuk (en lekker goedkoop 😇).
krulliebollie
22-05-2026 om 18:15
een Jeans en wit tshirt is ook altijd goed.. overigens vind ik dat ook van een mooi basic zwart shirtje. Kan altijd. Staat altijd.
Ik heb vandaag een zacht roze broek aan van Only en een zwart tshirt van MSCH met een pofmouwtje.
krulliebollie
23-05-2026 om 10:09
rood/witte korte broek, wit tshirt en slippers. Ik ga vandaag de tuin ( en het huis), niet uit
Loulou39
23-05-2026 om 10:26
krulliebollie schreef op 23-05-2026 om 10:09:
rood/witte korte broek, wit tshirt en slippers. Ik ga vandaag de tuin ( en het huis), niet uit
O heerlijk, klinkt goed 😁. Ik moet zo nog wel even weg en ik zie er zo tegenop! Ik merk ook dat ik helemaal geen kleding heb om met 29 graden naar buiten te gaan.
Hier een wijde middenblauwe, 7/8e boyfriend jeans van Hilfiger, wit t-shirt en m’n bruine Adidasjes
krulliebollie
23-05-2026 om 10:41
zeker heerlijk! Al heb ik het een volle bak ( gelukkig niet meer hete ) thee over mezelf laten vallen en heb ik nu een crème witte korte broek aan met een zwart streepje en een zwart tshirt.
MissBobby
24-05-2026 om 10:07
gisteren m’n nieuwe rok in panterprint met een bordeauxrood shirt en sneakers. Vandaag een T-shirt jurkje met teenslippers. Hoef alleen een paar boodschappen te doen en verder ga ik niet weg vandaag.
krulliebollie
24-05-2026 om 11:11
vanmiddag een BBQ bij familie. Ik denk dat ik een lekkere losse lange jurk aan doe. Ik heb een leuke van Numpf in roze met rood. Of een zwarte die tot op mijn knieën komt. ik weet het nog niet want ik zit nog in mij pyjama op de bank.