Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Vreselijk toch... wie bedenkt dat dit een goede naam is? Idd wendy trendy..

Ze zitten heerlijk. Ik draag wel een maatje groter omdat ik het leuker vind als hij wat ruimer valt. 

Ik heb vandaag een knal groene broek en blouse aan van SA. Zwarte loafers. 

een zwarte strakke broek met een zwart hemdje en een oversized gehaakte trui in beige. Zwart met beige retro sneakers. Voor buiten een korte trenchcoat in taupe. 

Gisteren festival en droeg ik een zwarte nette broek met een zwart overhemd met korte mouwen, krijtstreep blazer en zwarte stropdas. Vandaag uitbrakken op de bank in een spijkerbroek model Kate van G-star in lichte wassing. Korte donkerblauwe katoenen trui ook van G-star. Donkerblauwe sokken met oranje en gele vlammen. Gele puma speedcat sneakers. 

Lichte jeans in recht model van G-star. Wit shirt met v-hals met geribbelde boorden. Donkerblauw bomberjack. Witte puma sneakers.

vandaag groene nette broek, oudje van Steps, zwart blousje van Geisha, zwarte blazer van Zara. Zwarte sneakers. 

Spijkerbroek met schuine sluiting van LTDC, Truitje van Frequent bruin met bronskleurige glimdraadje erdoor met lange strakke manchetten waardoor hij een beetje poft vanaf de elleboog. Zwarte lage lak DrMartens met dikke zool. 

Blauwe rechte jeans, pijpen omgeslagen. Rood shirt. Donkerblauw jasje. Blauw-wit-rood gestreepte sokken en rode Adidas campus sneakers

zwarte driekwart kokerrok met split aan één kant, wit t shirt, lichtblauw jasje en lichtblauwe sneakers. Zilveren sieraden en zwarte riem met zilveren studs. 

spijkerbroek met schuine sluiting ( zelfde als gisteren), army green shirtje met lange mouwen van SA. Ik had sneakers van Hoff aan met army green, lila en brons. 

Een hele donkerblauwe jeans met schuine sluiting en wijde pijpen. Wit met bordeaux gestreept overhemd. Bordeaux stropdas. Blazer met ruitjes in Bordeaux, bruin, donkerblauw en lichtblauw. Loafers met kwastjes. ik vind die preppy look wel leuk. Ik draag altijd al zo nu en dan een stropdas en nu is t blijkbaar weer in. Ik heb mijn stropdassen gewoon van de kringloop 

Zelfde broek.  Nu met een bordeauxrood blousje met kraagje. Daaroverheen een donkerbruine trui met korte mouwen en Adidas sneakers in luipaardprint. Voor buiten een geruite blazer in lichtbruin, donkerbruin en bordeauxrood.

ik ging vandaag met vriendinnen in een trabant rijden. Ons was geadviseerd makkelijke kleding aan te doen die tegen een stootje kan. Ik kan mijn joggingbroek van Wendy Trendy aan in het zwart, zwart shirtje met lange mouwen en een boothals van de HEMA, een vestje/trainingsjasje van Adidas met leopard print. Ik had zwarte Adidas campus sneakers aan.

Lichtblauwe barrel jeans met bijpassend lichtblauw jeanshemd. Bruin leren colbertje en bruine Adidas sneakers.

zwart grijze wijde jeans van LTDC met grote zakken in O shape. Zwart blousje van Tommy Hilfiger met grijs zakje voorop. Zwart vestje van Tommy. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.