Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Loulou39 schreef op 01-02-2025 om 19:23:

[..]

Perfecte manier om met Parenthood je katerdag door te brengen (ook zonder kater is Parenthood hier favoriet trouwens 😁).

Wat had je aan naar het dansfeestje? Er is binnenkort een 80’s/90’s/00’s party hier, en ik heb geen idee wat ik aan moet doen 😅.

Hier vandaag zwarte flared jeans, zwart aansluitend shirt met lange mouwen en voor een beetje kleur mijn groen/fuchsia Nikes.

Ja, hè.. heerlijke serie..

het was hier ook een jaren 70/80/90 feestje. Van 20 tot 00.  Goeie tijden voor deze bijna 50-er. 
ik had zelf een spijkerbroek met een retro Adidas vestje aan, bijpassend tshirtje eronder ( want warm van het dansen dus jasje uit) en sneakers in een beetje dezelfde groene kleur van Adidas. 
de biertjes en Aperol vloeide rijkelijk dus merkte het wel. Hahaha.

vandaag trainingspak want gaar van het feestje. Wat overigens fantastisch was! 

MissBobby schreef op 02-02-2025 om 19:32:

vandaag trainingspak want gaar van het feestje. Wat overigens fantastisch was!

Lekker hè! 

Vandaag donkere flared jeans met roze Puma’s, zwart aansluitend shirt met lange mouwen. En voor buiten een lange zwarte pufferjas en rode cross body tas.

Wel grappig, mijn favoriete winkel had 20% korting op jeans. Een andere klant en ik hadden dezelfde smaak, dus ik ging voor haar op zoek naar een M/30 en mijn eigen maat, en zij ging voor mij op zoek naar een S/32. Gezellig 😁 en ging lekker snel en efficiënt.

(Allebei geslaagd trouwens 😁💃🏻.)

zwarte wijde jeans, zwarte longsleeve, zwart met rood en wit bomberjasje, rode sneakers, rode halflange wollen jas met zwarte sjaal en muts en handschoenen voor buiten. 

zwarte Franka, knalgele. Blousje, zwart vestje. Groene Campus 00

Blauwe, rechte jeans. Knalroze sweater. Groene sokken. Roze met groene Adidas sneakers. Voor buiten een witte jas met roze sjaal en muts.

Zwarte nette broek, aansluitend model ( Zara), Zwart blousje ook aansluitend model ( Nukus) en ruim vallend bronzen/zacht gouden colbert ( Mango)

Zwarte legging en zwarte aansluitende trui met lange mouwen en daaronder enorm dikke knuffelsokken.
Ik voel me helemaal niet lekker, dus ben thuis. En dan kan dat😁.
Ik heb wel even gewerkt en een Teams overleg gehad, maar daar zien ze de sokken niet en een legging kan prima voor thuiswerken.

Loulou39 schreef op 04-02-2025 om 17:15:

Zwarte legging en zwarte aansluitende trui met lange mouwen en daaronder enorm dikke knuffelsokken.
Ik voel me helemaal niet lekker, dus ben thuis. En dan kan dat😁.
Ik heb wel even gewerkt en een Teams overleg gehad, maar daar zien ze de sokken niet en een legging kan prima voor thuiswerken.

Beterschap! 

beterschap! 

MissBobby schreef op 04-02-2025 om 21:39:

beterschap!

🌸

Lief van jou en Krulliebollie: dank jullie wel! Die had ik even nodig

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

05-02-2025 om 06:50

grijsblauwe jeans, met off-white blouse en donkergrijs vest. Erbij off-white hoge booties.  Allemaal nieuwe kleding, wordt er blij van. 

Blauwe rechte jeans, met donkeraubergine trui van Esprit die heerlijk zit en me goed staat. Mooie ballonmouwen, krijg er vaak complimenten over als ik hem draag dus ik voel me nu ook helemaal leuk . Al is het gewoon een thuiswerkdag, die ongeinspireerde spijkerbroek en warme sloffen zien ze toch niet op Teams. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.