Beauty en fashion
krulliebollie
20-11-2024 om 09:51
Ik heb vandaag een Studio Anneloes broek aan. Legergroen kleurtje. De Franka. Daarop een zwarte coltrui met doorzichtige/Kanten armen van Terstal. Kom daar nooit maar was echt even geinfluenced via Insta over deze trui.. hahaha.
FaithfulDuck87
20-11-2024 om 14:59
zwarte broek met daarop een shirt in een soort van legerprint in zwart/bruin/wit/blauw. Erbij een zwart vest
Teigera
21-11-2024 om 14:38
Zelfde donkergrijze jeans als gisteren. Veterboots eronder. Erop een zwart hemdje met kantrandje en een grof roze gebreid vest met knopen. Grote zilveren oorbellen voor wat 'sjeu'.
krulliebollie
21-11-2024 om 15:41
zwarte spijkerbroek van Les Temps des cerises, zwart aansluitend shirtje en nogmaals mijn Adidas leopard jasje. Zwarte sneakers
Loulou39
21-11-2024 om 19:51
Donkerblauwe flared jeans, appelgroene gebreide (aansluitende trui) en m’n groen met fuchsia Nikes
MissBobby
22-11-2024 om 06:07
krulliebollie schreef op 21-11-2024 om 15:41:
zwarte spijkerbroek van Les Temps des cerises, zwart aansluitend shirtje en nogmaals mijn Adidas leopard jasje. Zwarte sneakers
Kan je mij wat vertellen over de jeans van dat merk? Hoe vallen ze qua maat? Andere dingen? Vind ze erg leuk namelijk maar ze hebben natuurlijk verschillende modellen. Ben zelf klein (1.60) en heb maat 27 van jeans (G-star dan).
MissBobby
22-11-2024 om 06:10
Ik heb nu een bordeauxrood sportsetje aan: legging en bh met daarover een zachtroze kort shirt met brede gekruiste boorden voor en achter.
straks doe ik een zwarte wijde pantalon aan met een zwarte longsleeve met boothals. Zilveren riempje en oorbellen. Zwarte laarsjes met hoge hak. Mag weer een presentatie geven.
Teigera
22-11-2024 om 09:11
Klinkt mooi MissBobby, ik hou van boothals. Heel vrouwelijk doch decent (handig idd voor presentatie). Ik heb een dagje vrij, blauwe jeans en een zwart shirt en daaroverheen een fuchsiaroze blouse met structuur in de stof.
krulliebollie
22-11-2024 om 15:14
MissBobby schreef op 22-11-2024 om 06:07:
[..]
Kan je mij wat vertellen over de jeans van dat merk? Hoe vallen ze qua maat? Andere dingen? Vind ze erg leuk namelijk maar ze hebben natuurlijk verschillende modellen. Ben zelf klein (1.60) en heb maat 27 van jeans (G-star dan).
Het zijn hele leuke broeken. Beetje stoere modellen. Ik heb er meerdere broeken van. Ik heb van alle modellen een andere maat. Dat betekend wel dat je ze echt moet passen om te weten welke maat bij welk model het mooiste staat. Soms vind ik een broek leuker als hij een beetje baggy valt. Dat heb ik vooral met de broek met de schuine sluiting. Die draag ik in 32 en dan zit hij laag en hangt het kruis ook een beetje. Dat vind ik zelf leuker. Mijn kleding maat is 38/40. Beetje afhankelijk van merk en model. Ik heb broeken van Les Temps in maat 29, 30 en 32. Ze zitten allemaal echt anders.
ik ben 169. Ook qua lengte vallen ze allemaal anders. De schuine sluiting is bij mij enkelvrij maar niet heel kort. Eentje heb ik echt moeten laten inkorten ( deze https://www.placedestendances.com/nl/nl/le-temps-des-cerises-flared-katoenen-jeans-blauw-dames-8539611) en een ander model zat perfect qua lengte ( deze https://www.paramed-adomicile.fr/product/le-temps-des-cerises-jeans/).
MissBobby
26-11-2024 om 12:50
zwart leren rokje met zwarte korte trui met ballonmouwen, luipaardpanty en doc Martens
Teigera
26-11-2024 om 22:38
Zwarte krijtstreepbroek van Only, zwart shirt met watervalhals en een zilveren ketting met hanger om het geheel wat op te leuken. Nieuwe zwart-witte Puma's eronder. Morgen maar weer wat meer kleur.
Teigera
27-11-2024 om 08:57
Ha toch niet helemaal gelukt vanochtend met die kleur... zelfde broek als gisteren, wit-zwart topje van Smashed Lemon met vogelprint en een zwart vest erop.