Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat betalen jullie bij de kapper?


33,50 voor knippen en drogen. Dat is snel verdiend want die sneue plukjes van mij hebben ze in 20 minuten geknipt.

voor knippen betaal ik 23 euro, en ik ga elke 5-6 weken. 
Verven doe ik zelf, meestal pakjes 1+1 gratis, dus dat kost mss een euro of 7-8

Wat een prijzen zeg! Ik knip ons allemaal zelf. Lang haar vind ik makkelijker dan kort, maar ik heb wat tips gehad van de juf van een van de kinderen die kapper is geweest. Je ziet echt niet aan ze af dat ik ze zelf knip.

AppleTree schreef op 06-02-2023 om 21:04:

Wat een prijzen zeg! Ik knip ons allemaal zelf. Lang haar vind ik makkelijker dan kort, maar ik heb wat tips gehad van de juf van een van de kinderen die kapper is geweest. Je ziet echt niet aan ze af dat ik ze zelf knip.

puntjes knippen is echt niet moeilijk idd, pas wanneer je iets extreems wilt of laagjes dan kan het lastig worden 

36,95 kort haar in model knippen, niet extreem, niet goedkoop zo te zien.

Wat ik wel flauw vind is dat dezelfde kapper mijn man voor zoveel minder knipt, 24,95. 

Marielaveau schreef op 06-02-2023 om 21:15:

[..]

puntjes knippen is echt niet moeilijk idd, pas wanneer je iets extreems wilt of laagjes dan kan het lastig worden

Ik heb er eentje met ongeveer zo'n kapsel rond lopen alleen dan dikker en ook vrij stug haar. Dat koste wel wat oefening om het mooi te krijgen en kost me echt wel meer tijd dan een kapper. Maar goed hij wil niet naar de kapper en heeft een rugzakje dus ik vind het best zo.

half-lang-jongenskapsel-peuterkapsels-jongenshaar-voorbeelden.jpg

Dochter is echt verre weg het makkelijkste, zit netjes stil en hoeft alleen puntjes.

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

06-02-2023 om 22:07

Mannen-kapper: 22.50 voor alleen knippen.
Ik probeer elke 8 weken te gaan, maar meestal zit er 10 weken tussen (en ja, dan is het zo lang, dat ik er bijna een staartje in kan zetten... 😄)

Aangezien ik geen feducie heb in de salons dichtbij reis ik daarvoor naar de oude stad in een chic pand en daar betaal ik 74 voor alleen knippen zonder verder iets. Altijd bij dezelfde die dat met een enorme snelheid doet.

Zilver_gray

Zilver_gray

07-02-2023 om 08:48 Topicstarter

Amazooi schreef op 07-02-2023 om 08:19:

Aangezien ik geen feducie heb in de salons dichtbij reis ik daarvoor naar de oude stad in een chic pand en daar betaal ik 74 voor alleen knippen zonder verder iets. Altijd bij dezelfde die dat met een enorme snelheid doet.

Zo reisde mijn moeder (heel) vroeger elke 6 weken van Groningen naar Amsterdam om haar haar daar te laten behandelen en knippen.

Zilver_gray

Zilver_gray

07-02-2023 om 08:55 Topicstarter

Leuk om een ieder zijn reactie te lezen. 

Ik ben erg trouw aan mijn kapster, zal ook niet snel naar een ander gaan (om te knippen dan). Heb het wel eens "stiekem" gedaan, en voelde me er vervolgens schuldig over, en was achteraf ook minder tevreden met het resultaat.

Ik betaal €22,50 voor knippen en föhnen (ze spuit het nat). Wassen doe ik thuis, verven ben ik al een tijd geleden tot volle tevredenheid mee gestopt. 
Mijn pubers (jongens) gaan tegenwoordig naar een barbier waar ze €25,- betalen voor knippen, opscheren en een flinke klodder wax. En een colaatje 🤣

Zilver_gray schreef op 07-02-2023 om 08:48:

[..]

Zo reisde mijn moeder (heel) vroeger elke 6 weken van Groningen naar Amsterdam om haar haar daar te laten behandelen en knippen.

Zo ver is het niet maar wel lastig te benaderen, drukke eenrichtingkronkelwegen dus je moet er wel de tijd voor reserveren. Ik ben weleens bij een ander geweest maar daarna spijt gekregen. Dan voelen ze toch niet aan wat bij je gezicht past.

Zilver_gray

Zilver_gray

07-02-2023 om 09:03 Topicstarter

Amazooi schreef op 07-02-2023 om 09:01:

[..]

Zo ver is het niet maar wel lastig te benaderen, drukke eenrichtingkronkelwegen dus je moet er wel de tijd voor reserveren. Ik ben weleens bij een ander geweest maar daarna spijt gekregen. Dan voelen ze toch niet aan wat bij je gezicht past.

Ah ok, we hebben er wat voor over he, om er fatsoenlijk uit te zien! 

Ik betaalde in 2019 €67 voor uitgroei kleuren, knippen, drogen. Nu inmiddels €79,50. (Bij dezelfde kapper.)

Zilver_gray schreef op 07-02-2023 om 09:03:

[..]

Ah ok, we hebben er wat voor over he, om er fatsoenlijk uit te zien!

En je rustig te voelen dat je er niet raar bijloopt met verkeerd krullende punten of zo. En dat het ook nog goed zit na het wassen.


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.