Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Warme schoenen

Ik zoek voor de winter warme schoenen. Ik sta tijdens het werk regelmatig buiten en loop aardig wat stappen op een dag. ik zat te denken aan wat hogere schoen met voering. Wel een beetje elegant, want ik draag ook wel rokken en jurken. Iemand ervaringen of goede ideeën? Mag zo’n 150 euro kosten. 

Dr Martens, passen prima onder rokken en jurken. Ik draag ze ook bij mijn mantelpak.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

12-10-2021 om 21:19

"Gewone" schoenen met een 100% wollen inlegzool. Liever een ronde dan een spitse neus zodat je tenen de ruimte hebben. 

Ik heb vorige winter een paar Panama Jacks gekocht. Heerlijk warm, gevoerd met wol. Maar ik weet niet of je ze echt elegant kan noemen, ik heb een soort veterboots. 
Even opgezocht, ze hebben ook wel laarzen of Chelsea boots. Die zijn iets eleganter.
Ze zijn wel iets duurder, maar af en toe wel in de aanbieding. 

ik stem ook voor Panama Jacks. Vooral door de dikke profielzool erg warm. Elegant weet ik niet zo... als je dunne kuiten hebt kan het er lomp uitzien. Ik doe er dan beenwarmers boven. Nog warmer en het ziet er (in mijn ogen) beter uit.

Zonnetje2021

Zonnetje2021

12-10-2021 om 22:21 Topicstarter

Alvast dank voor de suggesties! Ik ga ze eens even bekijken.

Ik draag graag enkellaarsjes van Blowfish Malibu. Zijn gevoerd en echt heerlijk warm. Ik ben een koukleum, maar kan deze ook met alleen panty dragen op de meeste dagen. Als het echt koud wordt, doe ik er enkelsokjes in aan.


40a6306f75a4451ba83f78b31b26b481.jpg?imwidth=1800

Ik moet er nog even bij vermelden dat ik vanwege een aandoening niet op hakken kan lopen. Dit is een van de weinige modellen die ik vrij vlot vind ogen ondanks de geheel platte zool.

Dr.Martens heeft een model met lucht gevulde zolen. Echt geweldig.

ik heb zwarte uggs met een sleehak. Daar kun je zelfs met blote voeten in zonder koude voeten te krijgen. 

Skechers heeft ook leuke gevoerde enkellaarsjes/hoge schoenen ( bijvoorbeeld Skechers-on-the-go ) en is niet zo duur .

Ik weet niet iets elegants.

Ze tonen minstens een maat groter en lomper als ze warm zijn.

Zonnetje2021

Zonnetje2021

13-10-2021 om 22:44 Topicstarter

Dank weer voor de ideeën. ik ga eens wat schoenen op internet zoeken. Ook de schoenwinkels langs binnenkort. Ik moet zeggen dat elegant en warme schoenen inderdaad niet heel erg goed samen gaan

Wel eens gedacht aan Wolky's?

Verder is pasvorm ook belangrijk. Koude voeten kan ook het gevolg zijn dat de schoenen te strak zitten en de bloedvaten bekneld raken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.