Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Warme damespyjama

Ik ben al een tijdje op zoek naar een lekker warme damespyjama. Maar zonder succes, hebben jullie tips?

Geen jasje met knoopjes voorop, liefst vrij hoge hals. 


C&A paar jaar geleden 2 gekocht, ze zullen nog wel zoiets hebben. Gewoon broek en shirt en lekker warm

Action, HM, C&A krijgen zo rond deze tijd altijd dergelijke dingen. 

11.62.38068%20Rainbow%20glitter%20FRONT-800x800.jpg


Reflectione

Reflectione

05-11-2021 om 20:48 Topicstarter

DanGun schreef op 05-11-2021 om 20:14:

Action, HM, C&A krijgen zo rond deze tijd altijd dergelijke dingen.

Toch nog beter in de gaten houden dan! 

Reflectione

Reflectione

05-11-2021 om 20:49 Topicstarter

Knutselkei schreef op 05-11-2021 om 20:26:

11.62.38068%20Rainbow%20glitter%20FRONT-800x800.jpg


Die ziet er goed uit! Alleen vanaf xl verkrijgbaar 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

05-11-2021 om 20:54

Reflectione schreef op 05-11-2021 om 20:49:

[..]

Die ziet er goed uit! Alleen vanaf xl verkrijgbaar

Je zou eens kunnen zoeken naar wol met zijde. Maar lig je onder dunne dekens of is er een medische reden dat je het zo koud hebt in bed? Teveel kleding kan er ook voor zorgen dat je het koud krijgt in bed.

ik heb een oud thermohemd van de Hema aan. 

Reflectione

Reflectione

05-11-2021 om 20:57 Topicstarter

Tickel schreef op 05-11-2021 om 20:54:

[..]

Je zou eens kunnen zoeken naar wol met zijde. Maar lig je onder dunne dekens of is er een medische reden dat je het zo koud hebt in bed? Teveel kleding kan er ook voor zorgen dat je het koud krijgt in bed.

Geen idee, heb het de laatste tijd koud. Winterdekbed erop en vannacht een vest over m'n pyjama getrokken, kon niet warm worden 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

05-11-2021 om 21:01

Reflectione schreef op 05-11-2021 om 20:57:

[..]

Geen idee, heb het de laatste tijd koud. Winterdekbed erop en vannacht een vest over m'n pyjama getrokken, kon niet warm worden

Misschien een fleecedekentje onder je dekbed leggen? Dan kun je die er altijd afgooien als je het toch te warm krijgt.

warme gemberdrank! Ik heb m van de tojo, Djahe Wagi of zoiets. Daar wordt je van binnenuit warm van! 

bol. heeft een iets andere eskimo pyjama. Wie weet is dat wat?

Reflectione schreef op 05-11-2021 om 20:57:

[..]

Geen idee, heb het de laatste tijd koud. Winterdekbed erop en vannacht een vest over m'n pyjama getrokken, kon niet warm worden

Een elektrische deken is wat mij betreft echt de perfecte oplossing hiervoor. Ik wordt ook nooit warm, maakt niet uit of ik een pyjama aan hou of niet. Je bed is koud als je er in gaat en dan is het heel moeilijk warm worden. Ik zet nu al weer een paar weken mijn electrische deken aan, echt zo fijn. Als ik eenmaal in bed lig dan laat ik hem nog een minuut of 5 aan, totdat ik goed warm ben en dan zet ik hem uit en krijg ik het de rest van de nacht niet meer koud.

Mbt pyjama's. Bij de Primark hebben ze heel veel hele lekkere, warme pyjama's. Ik heb echt een hekel aan die winkel en koop er zelf niks maar mijn dochters weten dat ik altijd jaloers ben op hun pyjama's dus ze hebben er laatst 1 voor mij gekocht en ik moet zeggen,  het is echt een fijne, dikke, warme pyjama.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

06-11-2021 om 08:13

Je kunt ook bij Action een lange thermo onderbroek en thermo shirt met lange mouwen kopen. Ben je voor 6 euro klaar.

volgende week is bij de aldi een fleece pyjama in de aanbieding. Met luiaard 😉of sterretjes

Los van de lekkere warme pyjama, wat voor een dekbed heb je? Ik heb sinds een paar jaar een wollen dekbed, en wil echt niet anders meer, zo lekker warm en het valt heerlijk om je heen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.