Beauty en fashion
Netherfield
04-10-2025 om 09:18
Waar shoppen jullie?
Beste dames,
Waar shoppen jullie? Ik ben 47, heb maat 44/XL, 170 lang, cup 85E (of misschien wel F). Meestal kom ik niet verder dan C&A of H&M. Winkels waar puberdochters heen gaan hebben vaak mijn maat niet, Gerry Weber e.d. vind ik mezelf te jong voor
Dus mijn vraag, waar moet ik heen volgens jullie?
TwoThirds
04-10-2025 om 16:15
Ik heb laatst voor het eerst besteld bij Plein Publique, die hebben erg mooie basics!
RavIvaR
04-10-2025 om 19:17
Met een wat grotere maat is het lastig fysiek winkelen. Hoewel ik in een niet kleine stad woon zijn de meeste grote maten winkels verdwenen.
Soms shop ik in Duitsland bij een Kaufhaus/Galeria/karstadt Hier koop ik merken als Cecil en Tom Tailor.
Bij Weingarten in Duitsland verkopen ze o.a. Doris streich en Via appia due, purple lilly en KJ brand. Inmiddels in een stad wat dichterbij ook een deel van deze merken gevonden. Naast o.a. Yest curve. Al is dat wel in een erg kleine winkel.
Excelent kwam ik dan weer in een andere stad tegen.
Ik shop nog steeds het meest fysiek, hoewel ik dit voorjaar ook een paar broeken heb laten bezorgen van Ulla popken.
Bellebelle
04-10-2025 om 20:12
De tip van Duitsland vind ik ook echt een goede. Als ik er tijd voor had gehad, was ik ook even naar Duitsland gereden. Ik woon vlakbij de grens overigens. In zo'n groot warenhuis word ik meestal prima geholpen door kundige verkoopsters.
Gebruikersnaaminvullen
04-10-2025 om 21:16
Online. Bovenstukken en pantalons bij HigleyTall en LongLady. Jeans bij Zalando, altijd hetzelfde merk. Soms wat sweaters van Long Tall Sally bijzalando.
Carolien1962
05-10-2025 om 00:21
De grootste plussize winkel van Nederland zit in Best met maar liefst 3 winkels, Maxims. Noem een merk en zij hebben het. Leuke verkoopsters en wat prijzen aangaat voor elk wat wils. Voor mij is het niet naast de deur, ik woon in Den Haag. Ik heb deze winkel ontdekt toen wij in die regio kampeerden. Ik rij er graag een paar keer per jaar voor naar Brabant. Ze hebben Facebook.
krulliebollie
05-10-2025 om 08:10
Toen ik nog een grote maat had vond ik winkelen via Wehkamp heel fijn. Ik liet meerdere items ( soms verschillende maten) komen en ging thuis rustig passen met andere items erbij op een goed beeld te krijgen. Heel relaxed vond ik dat. Wehkamp had verschillende merken die een grote maat ( ik had 44/46) in het assortiment hadden.
nu heb ik 38/40 en ga ik eigenlijk meestal naar een fijne boetiek in de buurt, koop via Vinted, en soms bij H&M, costed, cotton club, WE.
Netherfield
05-10-2025 om 09:45
Ik heb een groene trui gekocht bij Only en een rood vest bij H&M. Helemaal blij. En ik houd het lijstje met winkels van jullie achter de hand voor toekomstige shoptrips. Dank!!!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.