Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Waar kan ik leuk shoppen?

Meestal koop ik kleding voor mezelf bij C&A, H&M, Cecil. Vroeger, als ik iets chiquers wilde dan dat, ging ik naar de V&D. Sinds die er niet meer is, ben ik op zoek naar een winkel die net wat chiquer is maar niet superduur. Hebben jullie ideeën? 


Ik heb er ook nul verstand van, maar zit de Bijenkorf gedeeltelijk niet qua prijs in hetzelfde segment als de V&D zat? Weet dat de Bijenkorf ook een heel segment heeft dat nog veel duurder is, maar volgens mij ook een deel rondom de prijscategorie van de V&D. 

Ik ben fan van de Esprit! Net iets betere kwaliteit dan H&M, Vero Moda, etc., maar nog wel betaalbaar. Als ‘vaste klant’ krijg je ook heel regelmatig kortingsbonnen thuisgestuurd. 

Via Zalando merken als S.Oliver misschien? Esprit inderdaad.

Misschien kan je wat meer info geven over je stijl, leeftijd, figuur, etc? Ik vind het lastig om je advies te geven op basis van je post.

Norah 
Zus en zoos
Bonita

Netherfield

Netherfield

22-10-2021 om 20:21 Topicstarter

Je hebt helemaal gelijk. 43 jaar oud, maat 44, cup E/F (daarmee pas ik meestal niet in Esprit kleding, hoewel het wel mooi is). Klassieke stijl (blauw grijs paars op een spijkerbroek) al zou ik wel eens iets kleurrijkers willen durven. Appel figuur. 

MindlessCamel53

MindlessCamel53

22-10-2021 om 20:23

Paprika? Is volgens mij vanaf maat 42.

Kleding van taifun of espresso. In sommige steden zit nog een Peek en Cloppenburg komt het dichts bij  v en d.

Cottonclub?

Peek en Cloppenburg. Prettige winkel. 

Netherfield

Netherfield

22-10-2021 om 22:17 Topicstarter

Wilgenkatje- schreef op 22-10-2021 om 21:46:

Peek en Cloppenburg. Prettige winkel.

Helaas zit deze niet meer in het noorden. 

niet lachen maar ik (bijna 40) ben echt fan van Gerry Weber, Betty Barclay, etc. Duitse merken waar mijn lijf gewoon normaal in past. 
ook mooi (en op Vinted erg betaalbaar maar dan moet je wel echt de maten opvragen bij je verkoper) vind ik Joseph Ribkoff, Mart Visser, Tramontana, Rinascimento (valt wel kleiner trouwens), Caroline Biss, DKNY, Anne Klein, etc. 
Van deze merken ben ik vooral fan van de jurkjes en jasjes. 
Mexx is ook nog veel te vinden op Vinted en vond ik ook altijd prettige pasvorm maar toen was ik nog veel slanker, weet niet hoe dat in maat 44 valt. 

Netherfield schreef op 22-10-2021 om 22:17:

[..]

Helaas zit deze niet meer in het noorden.

Ja, dat is jammer. Als je in het Noorden en dan wat Oostelijk woont, is het misschien een idee eens in Duitsland te gaan shoppen in de dichtstbijzijnde grote stad? 

Netherfield

Netherfield

23-10-2021 om 14:00 Topicstarter

Geslaagd bij good old C&A in good old Groningen. 

Netherfield schreef op 23-10-2021 om 14:00:

Geslaagd bij good old C&A in good old Groningen.

Maar, maar, maar...je wilde toch iets chiquers dan C&A?🤔

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.