Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Voedingskleding

Hi dames, ik ben op zoek naar mooie voedingskleding. Truien en jurken (winter). Ik vind vooral zwangerschapskleding en daarin is ruimte voor een dikke buik, en dat wil ik niet. Wie heeft tips voor merken voedingskleding?

Dubbel

Gewoon normale kleding met een lage hals of overslag. Of juist een lekker wijde trui die omhoog kan.(voedings) hemd of shirt onder je trui/blouse/vest. Het zal je verbazen hoeveel er te vinden is.

Voedingshemdje onder je kleding doen idd.

Ik heb zelf wel wat dingen van Boob Design gekocht (vooral hun wollen voedingsbh vind ik erg fijn). Maar ik ben vrij snel mijn oude kleding weer gaan dragen en schuif de boel gewoon omhoog. Als ik een royale v-hals heb of watervalhals dan trek ik die ook wel eens omlaag. 

Ja inderdaad geld uitgeven aan een paar mooie voedings hemdjes en die onder je normale kleding dragen.

in het begin had ik voedinghemdjes. Nu draag ik gewoon topjes van de HEMA. Vind ik makkelijker aan doen

Alle kleding kan behalve jurkjes met een hoge nek.

Ik draag dan vaak een zwarte top, daarop een zwart shirt/trui ofzo

Ik heb tijden gezocht naar voedingskleding zonder ruimte voor een dikke buik. Vond ik moeilijk, al waren voedingsshirts misschien de beste oplossing. Maar dat vond ik erg onhandig, zeker omdat mijn cupmaat niet in verhouding is met de rest van mijn lijf. Ik los het nu gewoon op met bloezen die open kunnen, T-shirts naar boven... en ik heb een paar jurken waar ik makkelijk een borst uit kan floepen om de kleine te eten te geven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.