Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Vinted

Sinds kort Vinted ontdekt, en ik was aangenaam verrast.
Heb al een paar items gekocht, maar vind de verzending erg lang duren. Het zijn Nederlandse verkopers. Bijvoorbeeld een blouse, 10 dagen geleden verstuurd, en 2 dagen geleden pas het sorteercentrum verlaten. Is dit normaal bij Vinted?

 Van de week een trui gekocht, 20 euro. Geld afgeschreven, en opeens zie ik die bestelling nergens meer. Ook niet in mn lijst. En op het afschrift staat alleen: mangopay.
Ben ik nu opgelicht?

Mbt verzending: je kunt zelf kiezen welke verzender je wil. De ene is sneller dan de andere. De verkoper kiest welke verzenders hij wil gebruiken, en als koper heb je bij het sluiten van de koop de mogelijkheid om daaruit te kiezen.
DHL gaat meestal vrij snel. Homerr en Mondial Relay zijn goedkoper maar langzamer.

Hoe dat met die kwijtgeraakte betaling zit weet ik niet. Ik heb nog nooit problemen gehad.

Als je gewoon via vinted zelf hebt betaald en er gaat iets mis met bestelling krijg je geld binnen paar dagen gewoon teruggestort

Madeliefjees

Madeliefjees

13-11-2022 om 18:29 Topicstarter

Due-scimmie schreef op 13-11-2022 om 17:25:

Als je gewoon via vinted zelf hebt betaald en er gaat iets mis met bestelling krijg je geld binnen paar dagen gewoon teruggestort

Dus dat hoef je niet ergens te melden?

Madeliefjees schreef op 13-11-2022 om 18:29:

[..]

Dus dat hoef je niet ergens te melden?

Nee, wordt meestal binnen 5 werkdagen teruggestort.

ik heb al heel veel gekocht via Vinted en nog nooit opgelicht.

Mangopay of Leetchi is gewoon een e-wallet, Vinted werkt daar al heel lang mee. Er is bij mij wel eens een betaling misgegaan, maar dat werd snel terugbetaald door Vinted.

Ik koop ook regelmatig op Vinted en ben nog nooit opgelicht. Ik vind het wel raar dat je bestelling helemaal weg is, heb je de email nog die ook wordt verstuurd nav een bestelling? En met sommige verzenders kan het inderdaad erg lang duren, vooral Homerrrr. Maar die is dan ook het goedkoopst. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.