Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Tweezerman - geld waard?

ik koop steeds goedkope pincetten en na een tijdje doen ze het gewoon niet meer. Ontzettend irritant.
Nu dacht ik weer aan tweezerman. Zijn die het geld echt waard? Moet je m vaak laten slijpen? Ik las dat je dan zelf de verzendkosten moet betalen en dat het lang duurt voordat je hem weer terug hebt. Opzich niet zo erg, maar wel als dat elk jaar nodig is.


Ik heb al jaaaaaaaren een Tweezerman, ik denk al wel 10 jaar. Doet het nog steeds perfect en nog nooit hoeven slijpen

Ik wist niet eens dat je ze kunt laten slijpen. Een goede pincet gaat jaren mee en werkt veel fijner.

Ik woon sinds 2002 in dit huis en ik had mijn tweezerman in mijn vorige huis al. Nog nooit hoeven slijpen. Dus ja, het geld zeker waard.

Ik heb er gewoon eentje van de Kruidvat en van de Primark. Die zijn prima, maar ik herken het gevoel van op zoek moeten naar eentje die perfect is.

hier ook al jaren een tweezerman. Echt geweldig! Zodra je er een gewend bent wil je echt geen andere meer. 

Hier ook 1 van Kruidvat, een roze. Heb die al jaren en doet het nog steeds prima. Is wel zo’n platte, niet met een punt. Die met punt heb ik 1 uit het ziekenhuis, die is ook echt super fijn!

Ze zijn regelmatig ergens in de aanbieding en ik ben er echt heel blij mee. Ik heb hem nu een jaar of 5 en hij doet het nog perfect. Het is zo'n mini, die toen kwam in een setje met borsteltje en highlight potlood.

wij hebben alleen tweezerman in huis. Heel fijne pincet en nooit gedoe mee gehad. Behalve als ze kwijt zijn, dan moet het hele huis ondersteboven

Ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe nadat mijn ex mijn pincet liet vallen, punt omgebogen.. Al eerder enthousiaste verhalen over tweezerman gelezen maar welke moet ik dan hebben voor mijn wenkbrauwen te snoeien?

Ik gebruik zelf de mini versie van Tweezerman, ik heb redelijk kleine handen en de normale versie werkt dus niet fijn voor mij. Heb hem nog nooit hoeven laten slijpen, en gebruik hem toch al zeker 3/4 jaar.

Ja, is z’n geld waard. Je kunt hem zelfs gratis laten slijpen vertelde een dame mij in de iciparis. Moet je hem wel opsturen naar de usa dus je bent waarschijnlijk goedkoper uit als je dat niet doet 🤣

je moet vooral kijken naar een pincet met platte uiteinden, niet zo'n gebogen uiteinde.
Die heb je al voor 2.50 dus om nu het 10 voudige voor een pincet uit te geven zou ik het niet waard vinden.

De pincet die ik gebruik zal destijd 20 of 30 gulden cent geweest zijn ergens in de jaren 40 van de vorige eeuw. Nog nooit geslepen (heeft ook geen platte brede maar een gepunt uiteinde) en doet het nog prima.

hier ook Tweezerman pincet, 2 stuks. Ik heb er plastic dopjes op zitten, zodat ze niet gauw bot worden.

Mijn tweezerman is wel bot. Denk gevallen, maar de verzendkosten staan me tegen. Volgens jaar ga ik naar vs dus misschien stuur ik hem dan op om te slijpen. 

Tweezerman splinterpincet is wel echt topding

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

29-10-2021 om 15:34

Ik heb al jaren een setje, splinterpincet en epileerpincet. Voor mij geen ander merk meer, en ik heb er hiervoor echt heel veel versleten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.