Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Trendy werk/laptop tas/rugzak

Op dit moment gebruik ik een handtas van Zebra.

600077a_10.jpg

Wat gaat er in: kleine laptop, insteekmap met losse papieren, notitieboek, deo, handcreme en lunch. Alleen wordt het wel wat krap met lunch voor een hele dag erbij in.
Wat voor tas gebruiken jullie voor het werk?
Ik ben op zoek naar iets wat stevig is met wat meer ruimte, maar geen lompe tas. Zou het fijn vinden als het een beetje trendy tas is waar bovenstaande allemaal in kan, maar dan met met iets meer ruimte. Ik twijfel ook tussen rugzak en hand/schoudertas. Vind het laatste wat meer casual. Ik ben niet veel onderweg voor mijn werk en als ik wel op onderweg ben is dat met de auto.

Ik ben erg blij met mijn rugzak van Anello (via zalando). Er zit een laptopvak in, handige vakken en ruimte genoeg om lunch etc mee te nemen. Ik reis voornamelijk met ov dus voor mij is een rugtas wel een pre

Ik gebruik de oude Eastpack met laptop vak van zoon.
Laptop, projectmappen in het ene grote vak. Ontbijt, lunch en tussendoortjes in het 2e grote vak en dan pennen, sleutels, bril, muis, medicijnen in het kleine vak.

ik lees even mee

Ik heb een antidiefstal rugzak van X D design (via vinted). Ik vind ze mooi.

Enrico Benetti heeft mooie tassen, ook mooie grote schoudertassen.
Ik heb deze tas en vind hem heel fijn: 

518x840.jpg

ik gebruik de zakelijke laptoptas van myomy. Jouw oude tas is een afgeleide van hun iconische paperbag tas.  Toen heette het merk nog mypaperbag nu dus myomy

Heel herkenbaar, mijn eten voor een hele dag past ook niet.
Ik heb mijn eten in een aparte tas met (indien nodig) koelelementen. Die kan ik dan in een kluisje op kantoor doen. Scheelt sjouwen. Ik heb een thermos en een tiffin:

550x789.jpg


iLavendel

iLavendel

13-11-2022 om 00:04 Topicstarter

Cala schreef op 12-11-2022 om 21:45:

Ik ben erg blij met mijn rugzak van Anello (via zalando). Er zit een laptopvak in, handige vakken en ruimte genoeg om lunch etc mee te nemen. Ik reis voornamelijk met ov dus voor mij is een rugtas wel een pre

Ziet er ook goed uit. Ook fijn dat je de tas zo goed ‘open’ kan zetten.

iLavendel

iLavendel

13-11-2022 om 00:05 Topicstarter

Ysenda schreef op 12-11-2022 om 22:06:

Ik gebruik de oude Eastpack met laptop vak van zoon.
Laptop, projectmappen in het ene grote vak. Ontbijt, lunch en tussendoortjes in het 2e grote vak en dan pennen, sleutels, bril, muis, medicijnen in het kleine vak.

Ah ik leef nog met de gedachte dat de eastpack maar één groot vak heeft.

iLavendel

iLavendel

13-11-2022 om 00:06 Topicstarter

Tatemae schreef op 12-11-2022 om 22:57:

ik gebruik de zakelijke laptoptas van myomy. Jouw oude tas is een afgeleide van hun iconische paperbag tas. Toen heette het merk nog mypaperbag nu dus myomy

Oef wel een prijskaartje.

iLavendel

iLavendel

13-11-2022 om 00:07 Topicstarter

ToetieToover schreef op 12-11-2022 om 23:18:

Heel herkenbaar, mijn eten voor een hele dag past ook niet.
Ik heb mijn eten in een aparte tas met (indien nodig) koelelementen. Die kan ik dan in een kluisje op kantoor doen. Scheelt sjouwen. Ik heb een thermos en een tiffin:

550x789.jpg


Wil toch graag alles in 1 tas meenemen. Wel heel mooi de tiffin. Wie weet wat voor anderen!

iLavendel schreef op 13-11-2022 om 00:05:

[..]

Ah ik leef nog met de gedachte dat de eastpack maar één groot vak heeft.

https://www.eastpak.com/nl-nl/rugzakken-c120/provider-cloud-navy-pEK52022S+00+999.html

Deze, maar dan een oudere versie. Ik heb er 2 van deze sistema boxen in het middelste vak voor mijn ontbijt en lunch in. https://www.beslist.nl/huis_tuin/Sistema_To_Go_Bento_Cube_Limegroen/4CfcCkFWQ5gxVBxCiiR5sAL7rdyJ/?productId=4CfcCkFWQ5gxVBxCiiR5sAL7rdyJ


iLavendel schreef op 13-11-2022 om 00:06:

[..]

Oef wel een prijskaartje.

Zeker, ik koop bijna alles tweedehands. En deze gloednieuwe tas vond ik voor 27,50. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.