Beauty en fashion
Mischa83
22-08-2024 om 18:14
Tips voor goede sportlegging
N.a.v. ander topic kom ik op het volgende;
Ben afgelopen periode aardig afgevallen en merk dat mijn sportleggings niet meer zo fijn zitten. Had een paar oudjes bij de kringloop/h&m gescoord en eigenlijk al jaren mee gedaan. Nu vind ik het fijn om iets nieuws en iets moois te kopen van goede kwaliteit ook omdat het motiveert om te blijven sporten😀.
Hebben jullie tips/willen jullie meedenken?
Het volgende is voor mij een wens/eis:
- het liefst ga ik naar een fysieke winkel om te passen, maar als je de ultieme tip online hebt hoor ik het ook graag!
- Weet even niet de juiste benaming voor het model, maar ik wil niet dat mijn billen zo geaccentueerd worden.
- ik zoek een lange legging die niet afzakt.
- ik doe bootcamp, dus legging moet wel een beetje tegen een stootje kunnen.
Dank voor het meedenken!
lotte_b
12-03-2026 om 11:18
Sorry voor de bump van dit oudere topic, maar ik kwam hier via Google terecht omdat ik precies hetzelfde probleem had met leggings die steeds afzakken tijdens bootcamp.
Wat bij mij uiteindelijk echt verschil maakte was een legging met een hogere en bredere tailleband. Sindsdien blijven ze veel beter zitten tijdens rennen, squats en andere oefeningen.
Wat bij mij ook nog hielp was goed sportondergoed eronder dragen zodat alles wat beter op zijn plek blijft. Ik heb verschillende merken en materialen geprobeerd en merkte dat het materiaal eigenlijk ook best verschil maakt. Bij mij werkte katoen uiteindelijk het prettigst.
De boxers die ik nu meestal draag zijn van Björn Borg en die zitten bij mij in ieder geval goed tijdens het sporten.
Misschien heeft iemand die hier later terechtkomt er nog iets aan 🙂