Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Studio Anneloes?

ik las ergens dat de pantalons van studio Anneloes erg fijn zijn. Ik vind ze best duur. Zijn ze echt de moeite waard? Lang genoeg voor een 34 lengtemaat?
Ik vind het jammer dat ze synthetisch zijn, ik vind dat dat altijd snel gaat stinken en zweten. Is dat met deze broeken ook? 
en hoe vind je ze vallen? Ik draag tegenwoordig een 42, voorheen 44. Is xl dan de maat die ik moet hebben?

ik weet het niet qua maten, maar weet wel dat dat travelstof je echt moet liggen. Ik vind het bijvoorbeeld heel koud aanvoelen op de huid en daardoor niet prettig dragen. Dat heb ik met meerdere merken en dus koop ik het maar niet meer.

In mijn omgeving worden ze veel gedragen. Deze dames zijn al jaren fan en hebben kijk op mode en kwalitatief goede kleding.
Wat dat betreft zou ik blindelings op hun  vertrouwen.
Maat 42 is zeker te koop, of dit ook de XL is durf ik niet te zeggen.  Ik weet van hen dat ze de kleding van Studio Anneloes ook heel fijn vinden zitten en ideaal omdat het snel en redelijk kreukvrij(?) zou drogen na het wassen.

Studio Anneloes is inderdaad niet goedkoop maar het blijft heel lang mooi. Je hebt verschillende diktes. In het algemeen vallen de broeken groter, ik denk dat jij een L hebt maar het is ook nog afhankelijk van het model. Je hebt modellen die wat korter vallen en die normaal vallen. Er zijn ook broeken voor lange mensen. De blouses vallen wel normaal, de shirts en jurken weer wat groter.

De stof lijkt heel veel op de stof die voor sportkleding gebruikt wordt. Het is juist niet zweterig. Het kreukt ook niet en neemt weinig ruimte in de koffer in.

Ideaal is ook dat dierenharen er niet aan blijven plakken.

Er wordt ook enorm veel op Marktplaats verkocht. Het is wel handig om eerst uit te vinden welke modellen broeken je mooi staan en welke maat je hebt. Op de site van SA zelf wordt wel uitgelegd wat de kenmerken van de broeken zijn. Elk model heeft een eigen naam.

De kleding wordt vaak verkocht met 40-60% korting. Er zijn ook Facebookgroepen waar 2e hands en ook nieuw verkocht wordt. Zo raken winkels ook hun sale kwijt.

Ik draag niet anders meer. Let wel op met wassen, was het  liefst alleen met azijn op lage temperatuur (fijne was) Geen wasverachter gebruiken en witte artikelen liefst met de hand of met azijn of een bont wasmiddel. Juist geen witwasmiddel. Ook niet in de droger. Het droogt sowieso lekker snel.

Blijft mooi, wel duur en je loopt kans dat al je collega's in hetzelfde lopen.

Ik zou geen SA meer aanschaffen want ik vond saai worden,  weinig verandering etc en wat heb ik gekocht...juist een pantalon van SA

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-09-2021 om 16:49

Ik heb er twee, verschillende modellen. (Die lekker en mooi zitten maar eentje zit bij mn taille vrij ruim)

Idd niet goedkoop maar dat heb ik er voor over want het zijn hele fijne broeken. Ook heb ik een hekel aan winkelen en koop ik liever duurdere betere spullen die lang mee gaan.

Siobhan 

Veensteker schreef op 29-09-2021 om 10:30:

Studio Anneloes is inderdaad niet goedkoop maar het blijft heel lang mooi. Je hebt verschillende diktes. In het algemeen vallen de broeken groter, ik denk dat jij een L hebt maar het is ook nog afhankelijk van het model. Je hebt modellen die wat korter vallen en die normaal vallen. Er zijn ook broeken voor lange mensen. De blouses vallen wel normaal, de shirts en jurken weer wat groter.

De stof lijkt heel veel op de stof die voor sportkleding gebruikt wordt. Het is juist niet zweterig. Het kreukt ook niet en neemt weinig ruimte in de koffer in.

Ideaal is ook dat dierenharen er niet aan blijven plakken.

Er wordt ook enorm veel op Marktplaats verkocht. Het is wel handig om eerst uit te vinden welke modellen broeken je mooi staan en welke maat je hebt. Op de site van SA zelf wordt wel uitgelegd wat de kenmerken van de broeken zijn. Elk model heeft een eigen naam.

De kleding wordt vaak verkocht met 40-60% korting. Er zijn ook Facebookgroepen waar 2e hands en ook nieuw verkocht wordt. Zo raken winkels ook hun sale kwijt.

Ik draag niet anders meer. Let wel op met wassen, was het liefst alleen met azijn op lage temperatuur (fijne was) Geen wasverachter gebruiken en witte artikelen liefst met de hand of met azijn of een bont wasmiddel. Juist geen witwasmiddel. Ook niet in de droger. Het droogt sowieso lekker snel.

Wat is de naam van de facebook groepen? Ik heb alleen nog maar een vest van SA, ooit tweedehands gekocht maar nog altijd supermooi. 

Envelop schreef op 29-09-2021 om 17:46:

[..]

Wat is de naam van de facebook groepen? Ik heb alleen nog maar een vest van SA, ooit tweedehands gekocht maar nog altijd supermooi.

Als je Studio Anneloes intypt in de zoekbalk vind je vanzelf minimaal 3 groepen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.