Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Stevige sloffen,niet te prijzig

Ik ben op zoek naar sloffen met een stevige zol, die niet binnen een mand al stuk zijn. Ik draag ze elke dag en loop er af en toe even mee naar buiten.
Nou zie ik genoeg sloffen maar ik wil er niet de hoofdprijs voor betalen, iemand misschien tips?

Ik koop ze bij Vanharen, maar lang gaan ze idd niet mee. Betere kwaliteit en warm maar betaalbaar zou beter zijn 

glerups, niet goedkoop, maar ik loop er nu 2 jaar op. Ik heb gekozen voor een rubberen zool, gezien ik vaak er ook buiten mee loop.
Heerlijke sloffen waar ik op loop zodra ik thuis ben.

ik koop daar nep-uggs voor,  heerlijk warm en ik kan gewoon de container aan de straat zetten ofzo

Ik had altijd Rohde totdat de laaste 2 paar erg snel sleten. Ik heb toen deze pantoffels gekocht 
https://www.nelson.nl/flyflot-pantoffels-taupe-340260/
Ik loop er dagelijks op en ze bevallen goed. Het enige nadeel is dat ze een lichte hak hebben. Niet geschikt dus als je last van hielspoor (gehad) hebt.

Ik zocht vorige jaar precies hetzelfde als jij en heb de Giesswein Baumkirchen gekocht. Zijn wel wat prijzig (€50,-) maar ik ben er superblij mee. Ik loop er sinds 1,5 jaar iedere dag op, ook regelmatig buiten. Pas nu begint de zool een heel klein beetje slijtage te laten zien, maar ik gebruik hem dan ook op de camping, in de tuin etc. 

MeganRapinoe schreef op 05-01-2022 om 10:37:

Ik zocht vorige jaar precies hetzelfde als jij en heb de Giesswein Baumkirchen gekocht. Zijn wel wat prijzig (€50,-) maar ik ben er superblij mee. Ik loop er sinds 1,5 jaar iedere dag op, ook regelmatig buiten. Pas nu begint de zool een heel klein beetje slijtage te laten zien, maar ik gebruik hem dan ook op de camping, in de tuin etc.

Giesswein ja. Ik kocht voorheen zowat elk jaar nieuwe sloffen bij de Hema of van Haren, maar die zijn na 1 jaar dus gewoon af. Dan zijn ze misschien goedkoop, maar elk jaar 15-20 euro; na 2,5 jaar heb je je Giessweins eruit.

Goedkoop is duurkoop 

Ik heb de Ugg Dakota. Weet niet wat je te prijzig vind, ik vind ze wel redelijk prijzig, €110,-. Maar ik heb ze al zeker 10 jaar en zijn nog steeds prima. Dus als je dan bedenkt dat je €11,- per jaar kwijt bent valt het mee. Elk jaar sloffen van van haren en je bent duurder uit en de mijne verwacht ik eigenlijk nog wel 10 jaar mee te gaan. De zool is nog steeds niet versleten, ik draag ze vooral binnen. Loop er af en toe naar buiten, maar heb ze ook wel ooit per ongeluk aangehouden naar het werk 

Ik weet niet of je ook in huis een zool nodig hebt, maar even out of the box: ik heb zelf cat paws van Falke voor in huis (dat zijn dikke anti-slipsokken) en voor de meters buitenshuis houd ik die dikke sokken gewoon aan en gebruik ik de slippers van mijn man  Gaat prima 

Ciska78

Ciska78

05-01-2022 om 15:41 Topicstarter

die giesswein, hoe vallen die kwa maat?

Ik heb Warmbats gekocht (willow geloof ik), vooral omdat ze zo heerlijk warm zijn. Maar ze zijn ook onverslijtbaar, ik heb ze inmiddels 4 jaar. Wel prijzig maar dat haal je er makkelijk uit.

Ciska78 schreef op 05-01-2022 om 15:41:

die giesswein, hoe vallen die kwa maat?

Normaal. Ik heb maat 38 en die zitten gewoon goed 

Ciska78

Ciska78

05-01-2022 om 17:36 Topicstarter

ik heb de giesswijn besteld, ben benieuwd 

Ciska78 schreef op 05-01-2022 om 17:36:

ik heb de giesswijn besteld, ben benieuwd


Veel plezier ervan! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.