Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Shampoo bars

Heeft er iemand ervaring met shampoo bars (= zoals een stuk zeep, zit niet in plastic verpakking en zou langer meegaan)? Wat zijn de voor- en nadelen? 


Ik ben er heel blij mee iig. Ze gaan langer mee, nemen minder ruimte in, kosten uiteindelijk ook minder dan steeds een nieuwe fles en het is beter voor het milieu.
Ik heb ze van Beesha.

Wat ik me afvraag of die bars nu echt anders zijn dan de stukken zeep van vroeger (behalve de prijs dan, ze zijn veel duurder).

Ik heb een hele fijne cremespoeling (Helemaal Shea), maar nog geen goede shampoo gevonden helaas. Nu was ik met Urtekram kindershampoo, maar dat zit in een fles helaas.

ik gebruik al jaren lush, schuimt als een malle, wast schoon, ruikt lekker en je doet er met 3 keer per week wassen bijna 1 jaar mee

Hier ook een Lush fan. 

Ik vind Lush ook heel fijn. Ik heb van mezelf heel sluik haar en merk dat mijn haar wat stroever wordt van die shampoobars. Pakt in mijn geval juist goed uit. 

Ik heb nog geen goede conditioner gevonden. Als iemand een tip heeft...?

Conditioner ben ik niet zo te spreken over, maar de shampoo bar (van kruidvat nature) bevalt goed! Zeker op vakantie erg fijn!

ik gebruik vaak die van Lush en nu onlangs ook iets van Garnier gevonden in de gewone supermarkt. 

Ik ben zo stom geweest om na het kleuren van mijn haar een superdure shampoo van de kapper te kopen.
Volgende keer ga ik deze proberen, uit mijn lievelingswinkel:
https://nl.loccitane.com/vaste-shampoo,50,2,100123,0.htm#minp=10&maxp=20&nbproducts=3 

Ik gebruik Happy soaps en vind de body wash en shampoo erg fijn. De conditioner vind ik minder.
Ik heb heel dik, lang haar en de shampoo schuimt prima.

Ik gebruik de shampoobars en bodybars van "shampoobars".
Ik ben er blij mee! Zelfs de zilvershampoobar werkt (ook volgens mijn kapster) goed. Aan de bodybars moest ik even wennen. Mijn huid werd dr stroef van en dat vond ik niet fijn. Ik wrijf de bar nu even over een puf en zeep mij daar mee in. Nu ben ik er erg blij mee. Je doet er echt lang mee! Voor op vakantie moet ik nog even wat bedenken. Daar zijn  vaak geen (droge) plankjes om ze neer te leggen. 

hen van shampoobars diverse geprobeerd. Wat een ramp. Mijn haar voelde bij allemaal aan als stro. En zelfs met de conditioning bars geen doorkomen aan.

Daglichtlamp schreef op 13-08-2021 om 20:25:

Wat ik me afvraag of die bars nu echt anders zijn dan de stukken zeep van vroeger (behalve de prijs dan, ze zijn veel duurder).

Volgens mij schelen ze qua inhoud wel van een gewoon stuk zeep. Die laatste gebruik ik ook al jaren en voelt toch wel anders. 

Naar mijn idee doe je er niet langer mee. Nou ja, die van de Lush heeft jaren in een blikje gezeten, maar gebruikte ik alleen in de vakantie, die van het Kruidvat is best snel op. 

Ik bestel bij metolijf.nl en ben daar heel tevreden mee. Én lift ook meteen even mee op dit topic als dat mag: 

ik ben net als een andere forummer benieuwd naar een goede crèmespoeling 
Én ik ben benieuwd naar een deo-bar. Is dat wat (en welke?) Of gaat het plakken? Of ik stinken  ?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.