Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

shampoo

Wat is jullie favoriete shampoo?I


AHI_43545239383239323831_1_LowRes_JPG.JPG?options=399,q85

Andrelon met marula en arganolie. Die vind ik zo lekker zacht en ruikt heerlijk! Mijn haar doet het er ook goed op

Die hierboven afgebeeld had ik ook, maar mijn haar voelt dan na 2 dagen al vettig aan. 

Ik gebruik nu sinds een paar weken een blokje shampoo en crème spoeling en hoef pas na 4 dagen mijn haar te wassen. 

natures1.jpg

Was in de aanbieding, voor voor €5,- geloof ik. 

AHI_43545239373333363937_2_LowRes_JPG.JPG

Deze, ik heb met sommige shampoos last van mijn hoofdhuid. Bij deze niet.

Sinds een maand of negen doe ik aan de Curly Girl methode. Dit blijk ik een erg fijne shampoo te vinden. Voor het eerst in ongeveer mijn hele leven géén jeukende hoofdhuid! En hoef pas na 4-5 dagen mijn haren te wassen ipv 1-2.

Nougthyhellowaveshampoo.jpg

Langer Fris van Andrélon

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

12-01-2022 om 18:04

KillerQueen schreef op 12-01-2022 om 17:53:

Die hierboven afgebeeld had ik ook, maar mijn haar voelt dan na 2 dagen al vettig aan.

Ik gebruik nu sinds een paar weken een blokje shampoo en crème spoeling en hoef pas na 4 dagen mijn haar te wassen.

natures1.jpg

Was in de aanbieding, voor voor €5,- geloof ik.

Ik gebruik sinds ruim een jaar ook (haar)zeep. Dat was even wennen, maar voelt nu veel prettiger. Ik hoef net als jij nu ook minder vaak te wassen. Met shampoo was het vaak na een dag al weer vettig.

AHI_43545239373939303235_1_LowRes_JPG.JPG?options=399,q85

De enige waarmee mijn haar wat volume krijgt.

Joico hydra splash

images?q=tbn:ANd9GcRsYCuvAVyaWSMxZ7nKFm1xDjs3myc0lv2RKA&usqp=CAU

meestal iets van andrelon, maar kan ook best wat anders zijn. Ik was mijn haar elke dag, maar het maakt vaak niet uit wat ik gebruik

https://www.johnbeerens.com/l-anza-silken-shampoo

L'anza keratine oil shampoo.  Ik gebruik ook de conditioner. Niet goedkoop, beide € 44,95 maar ik heb nog geen betere shampoo gevonden die goedkoper is. Helaas niet te koop bij de drogist, dus ik bestel het online. 

Lush Soak & Float

a70f4168-lush-shampoo-bar-in-san-francisco.jpg?auto=compress&auto=format&w=1200&h=630&fit=crop

 Wat een leuke vraag! Ik neem meestal ook Andrelon, maar heb de laatste tijd best snel last van klitten in m’n haar (ook meteen na het wassen). Ik ben eigenlijk dus op zoek naar een betere.

Laatst heb ik er een (een flink duurdere) van de kapper gekocht, maar die schuimt niet lekker, ruikt niet geweldig én maakt nog steeds klitten, dus dat wordt ‘m ook niet. Ik lees dus geïnteresseerd mee met jullie favorieten! 

Curlsmith core strength shampoo. Alleen online verkrijgbaar. Wil niets anders meer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.