Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Proefmonsters/samples

Ik heb een doos met monstertjes/samples van allerlei beauty- en verzorgingsproducten zoals bad- of doucheschuim, shampoo, bodymilk, handcreme, hotelzeepjes, badmutsen enz. enz. Ik zou dat weg willen geven aan een goed doel. Ooit (een jaar of 5 geleden) vroeg het Ronald McDonaldhuis om dit soort artikelen (voor ouders van wie een kind ineens werd opgenomen in een ziekenhuis, waar die ouders dan logeerden in het RMcD-huis omdat het ziekenhuis te ver van hun huis was).

Hebben jullie suggesties voor instellingen die deze spullen kunnen gebruiken?

Hier in het dorp hebben we een 'buurtkastje', waar je dingen in kan zetten of er uit halen als je het nodig hebt. Dat zou ik doen, maarja het moet maar net bij je in de buurt zitten.

Ronald McDonald huizen zijn daar altijd blij mee, dus dat is nog steeds een goede optie.

soap foundation:
De stichting zet zich in om ongebruikte (of nauwelijks gebruikte) beauty producten in te zamelen en te doneren aan opvanginstellingen, instanties en goede doelen die vrouwen, mannen en kinderen in kwetsbare situaties helpen en opvangen (denk aan asielzoekers centra, alleenstaande tienermoeders, slachtoffers van huiselijk geweld, begeleid wonen, gezinnen die leven onder de armoede grens). Zodat ook zij kunnen genieten van dat beetje luxe

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.