Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

BeneficialJay65

BeneficialJay65

09-03-2022 om 10:45

Prettige jas voor voorjaar Jassenjacht

Wat vinden jullie een fijne jas voor het voorjaar of koele zomerdagen? Ik kom veel van die sportieve softshell jassen tegen maar ik heb graag een jas die over mijn billen valt. Qua kleur zoek ik iets anders dan zwart, grijs of donkerblauw. Oker staat me niet.


ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

09-03-2022 om 11:21

Ik heb een parka softshell van de ANWB, precies om de reden die je noemt. Hij komt tot halverwege mijn bovenbeen en heeft heel veel handige zakken.

Ik heb een winddichte dunne jas (misschien een tussenjas) van Decathlon. Deze was speciaal voor fietsers, maar dan voor de fietser die boodschappen doen of naar het werk gaat. En hij valt over mijn billen.
Ik zie ze (nou ja ander model) staan onder oa urban cycle en als fietsjack/jas.

Ik ben fan van de "winter"jassen van Top Vintage/Hell Bunny. Vallen over de bips, staan stijlish en zijn niet te warm en niet te koud voor de lente of herfst. Ze worden dus verkocht als winterjassen maar dat zijn ze niet want ze zijn niet gewatteert en dus veel te koud voor de winter.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

09-03-2022 om 13:28

PriceyRook54

PriceyRook54

09-03-2022 om 14:26

Léuk is die Tikkel en jeetje, spotgoedkoop ook!

jammer voor mij dat ze alleen binnen NL en BE leveren

BeneficialJay65

BeneficialJay65

09-03-2022 om 14:44

Bedankt voor de leuke ideeen. Als er op het etiket staat winddicht betekent dit dan dat hij niet adement is?

ik heb een softshell jas die op deze lijkt: https://www.bonprix.nl/product/lange-softshell-jas-in-layerlook-atlantisch-turkoois-908988/ 
Heerlijk winddicht. Gisteren 2x 45 minuten meegefietst en geen wind gevoeld (tenminste niet op mijn lichaam, wel handen, oren enzovoort)

Caramelzeezoutchocola schreef op 09-03-2022 om 14:44:

Bedankt voor de leuke ideeen. Als er op het etiket staat winddicht betekent dit dan dat hij niet adement is?

Nee dat is niet hetzelfde. Ik heb een softshell tussenjas van de ANWB. Die is winddicht, waterafstotend èn ademend.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

09-03-2022 om 21:25

Ainne schreef op 09-03-2022 om 14:26:

Léuk is die Tikkel en jeetje, spotgoedkoop ook!

jammer voor mij dat ze alleen binnen NL en BE leveren

Heb je niet iemand die het naar je door kan sturen?

Rockstar schreef op 09-03-2022 om 12:41:

Ik ben fan van de "winter"jassen van Top Vintage/Hell Bunny. Vallen over de bips, staan stijlish en zijn niet te warm en niet te koud voor de lente of herfst. Ze worden dus verkocht als winterjassen maar dat zijn ze niet want ze zijn niet gewatteert en dus veel te koud voor de winter.

Ik vind mijzelf een koukleum, maar loop toch de hele winter in mijn Elvira van Hell Bunny 😳

BeneficialJay65

BeneficialJay65

10-03-2022 om 07:28

Rockstar schreef op 09-03-2022 om 12:41:

Ik ben fan van de "winter"jassen van Top Vintage/Hell Bunny. Vallen over de bips, staan stijlish en zijn niet te warm en niet te koud voor de lente of herfst. Ze worden dus verkocht als winterjassen maar dat zijn ze niet want ze zijn niet gewatteert en dus veel te koud voor de winter.

Die zien er heel leuk uit! Wat voor materiaal zijn die dan van? En hebben ze ze 2 zakken of meer?

BeneficialJay65

BeneficialJay65

10-03-2022 om 07:35

mikado123 schreef op 09-03-2022 om 19:31:

ik heb een softshell jas die op deze lijkt: https://www.bonprix.nl/product/lange-softshell-jas-in-layerlook-atlantisch-turkoois-908988/
Heerlijk winddicht. Gisteren 2x 45 minuten meegefietst en geen wind gevoeld (tenminste niet op mijn lichaam, wel handen, oren enzovoort)

Die vind ik ook leuk en mooie kleur! Houd van turquoise!

BeneficialJay65

BeneficialJay65

10-03-2022 om 19:56

mikado123 schreef op 09-03-2022 om 19:31:

ik heb een softshell jas die op deze lijkt: https://www.bonprix.nl/product/lange-softshell-jas-in-layerlook-atlantisch-turkoois-908988/
Heerlijk winddicht. Gisteren 2x 45 minuten meegefietst en geen wind gevoeld (tenminste niet op mijn lichaam, wel handen, oren enzovoort)

Ik heb deze net gekocht in turquoise, ben heel benieuwd hoe die in het echt is! Bedankt voor de tip.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.