Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Platte laarzen winter

ik droeg altijd shabbies met hak, helaas vind mijn lijf dat niet meer leuk. Maar ik draag meestal jurken en daar vind ik platte schoenen vaak zo lomp onder. 
wie heeft een tip? Ik ben groot en een beetje stevig (42/44). Heb redelijk brede voeten. 

Ik koop graag op marktplaats of vinted, dus ik ben ook wel opzoek naar bepaalde merken met elegante platte schoenen. 

PriceyRook54

PriceyRook54

01-10-2021 om 12:09

Ik ga voor deze look deze winter



Booty_floral_dress_combat_boots_1_27b608cd-a99e-48e7-bab8-3a323ece4ae6_480x480.png?v=1618800389



Ik heb deze pas aangeschaft en die draag ik met een lange (bloemetjes)jurk. Ze zijn wel een beetje lomp, maar met de jurkcombinatie geeft dat eigenlijk niet, juist wel een leuk contrast.


616LykH8QnL._AC_UL1200_.jpg

Blote benen in de winter? 

Of doe je er dan een dikke panty onder? 

Wattenbolleke

Wattenbolleke

02-10-2021 om 07:03 Topicstarter

Julali schreef op 01-10-2021 om 16:12:

Blote benen in de winter?

Of doe je er dan een dikke panty onder?

Ja tuurlijk 

Ik vind plat ook vaak onelegant. 
Ik ga daarom vaak voor stoere (niet lompe) laarzen, die hoeven ook niet elegant te ogen, maar ogen nog steeds netjes onder een nette broek of met een goede jurk.
Bijv cowboylaarzen (boeties.nl) of mustang veterlaarsjes

De look van Ainne vind ik stoer en ookvrouwelijk. Leuk! 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

02-10-2021 om 09:57

Nimlot schreef op 02-10-2021 om 09:13:

De look van Ainne vind ik stoer en ookvrouwelijk. Leuk!

Ik vind het alleen leuk staan bij wat petieterige vrouwen met een kleine(re) schoenmaat. 

Tickel schreef op 02-10-2021 om 09:57:

[..]

Ik vind het alleen leuk staan bij wat petieterige vrouwen met een kleine(re) schoenmaat.

Ik ben zelf alles behalve petit en bij mij accentueren doc Martens idd behoorlijk mijn riante kuiten. Dat soort grove schoenen zal ik niet snel aanschaffen. 

Maar het ligt ook een beetje aan overtuiging. Dat ik ze bij mezelf niet vind staan wil niet zeggen dat ik ze bij iemand van eenzelfde formaat niet mooi kan vinden. Als die persoon ze wel mooi vind en dat uitstraalt kan het er zo maar super leuk uit zien. Het gaat helemaal om stijl en uitstraling

Wattenbolleke

Wattenbolleke

02-10-2021 om 10:10 Topicstarter

Tickel schreef op 02-10-2021 om 09:57:

[..]

Ik vind het alleen leuk staan bij wat petieterige vrouwen met een kleine(re) schoenmaat.

Daar ben ik inderdaad bang voor. Dat het plomp word. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

02-10-2021 om 10:13

MoederBarberin schreef op 02-10-2021 om 10:04:

[..]

Ik ben zelf alles behalve petit en bij mij accentueren doc Martens idd behoorlijk mijn riante kuiten. Dat soort grove schoenen zal ik niet snel aanschaffen.

Maar het ligt ook een beetje aan overtuiging. Dat ik ze bij mezelf niet vind staan wil niet zeggen dat ik ze bij iemand van eenzelfde formaat niet mooi kan vinden. Als die persoon ze wel mooi vind en dat uitstraalt kan het er zo maar super leuk uit zien. Het gaat helemaal om stijl en uitstraling

Ik denk vooral dat het te maken heeft met stijl en schoenmaat. Met mijn maat 42 zou ik het nooit doen. Maar ook omdat ik (bijna) geen jurken draag. Grove schoenen worden, imho, alleen vrouwelijk als ze gecompenseerd worden met een vrouwelijk jurkje. Anders is de stijl gewoon stoer. Wat natuurlijk ook prima is al je het kan "hebben".

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

02-10-2021 om 10:15

Wattenbolleke schreef op 02-10-2021 om 10:10:

[..]

Daar ben ik inderdaad bang voor. Dat het plomp word.

Welke breedtemaat heb je? Van schoen dan.

Caprice en Gabor vind ik fijne merken voor laarzen. Gaan ook in breedtematen. Je kan ook nog kijken bij Gabor jollies. Dat is speciaal voor bredere kuiten. 

Wattenbolleke

Wattenbolleke

02-10-2021 om 14:52 Topicstarter

ik heb geen officiële breedtemaat nodig. Maar smal vallende schoenen pas ik niet 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

02-10-2021 om 14:56

Wattenbolleke schreef op 02-10-2021 om 14:52:

ik heb geen officiële breedtemaat nodig. Maar smal vallende schoenen pas ik niet

Is een 4-5 cm hak laag genoeg?

En hoge laars of enkellaars?

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

02-10-2021 om 15:08

Hobbelster schreef op 02-10-2021 om 13:48:

Caprice en Gabor vind ik fijne merken voor laarzen. Gaan ook in breedtematen. Je kan ook nog kijken bij het Gabor jollies. Dat is speciaal voor bredere kuiten.

Fout. Ik bedoelde JJ footwear 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.