Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Nieuwe trend, beige boots wat vinden jullie ervan.

Hoi allemaal, 

Als ik online en in de winkels rond kijk zie ik veel beige schoenen. Ik vind het leuk en weer eens wat anders dan zwart, bruin of cognac. 
Maar toch accocieer ik het met de zomer en vind het een beetje een voorjaarskleur. Kortom hoe combineer je ze en waarmee dragen jullie deze lichte boots? 


Ja, leuk! Ik zag ze vorig jaar ook al en heb getwijfeld om ze te kopen. Misschien ga ik dat alsnog doen dit jaar. Ik zou ze gewoon aandoen onder een jeans of zwarte (bijv. leren) strakke broek. Niet onder een jurkje, maar ik houd sowieso niet zo van boots onder jurkjes. 

Edit, zoiets dus: 

chunky-boots-1631612284.jpg?crop=0.668xw:1.00xh;0.128xw,0&resize=640:*


ik vind beige echt zo'n niksige kleur, maar als je het mooi vind vooral doen

Beige vind ik leuk maar die slonsige lompe boten van boots niet, die foto hierboven bijvoorbeeld zijn net kaplaarzen vind ik.

Super gaaf, bij een ander
Ik heb zelf niet genoeg stijl om hiermee weg te komen. Als je dat wel hebt... doen!

-Nienke- schreef op 21-10-2021 om 09:42:

Ja, leuk! Ik zag ze vorig jaar ook al en heb getwijfeld om ze te kopen. Misschien ga ik dat alsnog doen dit jaar. Ik zou ze gewoon aandoen onder een jeans of zwarte (bijv. leren) strakke broek. Niet onder een jurkje, maar ik houd sowieso niet zo van boots onder jurkjes.

Edit, zoiets dus:

chunky-boots-1631612284.jpg?crop=0.668xw:1.00xh;0.128xw,0&resize=640:*


Dit ziet er toch niet uit! Ja, als een zwerver ja. En dan zo’n tuttig tasje erbij 

Dit vind ik leuk:

images?q=tbn:ANd9GcS81OYhPyeB_Vn3TBubXRMj3-cSJZSRW_z1Zw&usqp=CAU

Vind die lompe laarzen ook geen gezicht. Ik moet dan denken aan J Bieber en zijn vriendinnetje vrouw. Bij hun ziet het er ook niet uit trouwens. 
Maar ontopic, beige als kleur… had het +10 jaar geleden maar dan voor het voorjaar. En ik heb crème witte cowboy achtige enkellaarsjes maar die draag ik ook alleen in voorjaar en zomer. Ja, ook onder jurken. Dus nee ik vind het niks om zelf te dragen in herfst en winter. Zwart is mijn favoriete kleur voor schoeisel in de koudere seizoenen. 

Lompe laarzen en geen mooie winterkleur . Maar dat is heel persoonlijk.

Vorig jaar beige cowboy laarzen gekocht. Als tiener was dat in en ik kreeg weer dat gevoel erbij, ik woonde toen bijna in die laarzen. Daarom gekocht. Vind beige wel mooi. 
Ik draag ze juist in de herfst en voorjaar. Winter zijn ze te glad en zomer veels te heet. Ik vind laarzen in de zomer geen gezicht, maar dat is persoonlijk.

Lieveheersbeest schreef op 21-10-2021 om 10:13:

Super gaaf, bij een ander
Ik heb zelf niet genoeg stijl om hiermee weg te komen. Als je dat wel hebt... doen!

Ja, ik kan geen beige aan want dan lijk ik een zombie, het vloekt heel erg bij mijn huid.

Ik word echt oud, denk ik.

Zo niet mijn ding, van die lompe beige laarzen die nergens op aansluiten.

Metallover schreef op 21-10-2021 om 10:17:

[..]

Dit ziet er toch niet uit! Ja, als een zwerver ja. En dan zo’n tuttig tasje erbij

Vind ik ook. Maar ik word oud geloof ik, want ik vind heel veel mode onbegrijpelijk. Dan zie ik foto’s van een zwerversoutfit of iets wat uit de kringloop bij elkaar geraapt lijkt, en dat is dan peperdure fashion. 

Moxxie schreef op 21-10-2021 om 10:25:

Dit vind ik leuk:

images?q=tbn:ANd9GcS81OYhPyeB_Vn3TBubXRMj3-cSJZSRW_z1Zw&usqp=CAU

Ik vind die laarzen nog wel gaan, maar dan die rare hoogwaterbroek erbij  . Kom je ook alleen maar mee weg als je een jong slank blond fotomodel bent. 

Dees * schreef op 21-10-2021 om 11:03:

Ik word echt oud, denk ik.

Zo niet mijn ding, van die lompe beige laarzen die nergens op aansluiten.

Die lompe laarzen met die jas erbij vind ik ook niks. De kleur wel. De dame op het plaatje kijkt ook niet heel blij ermee..

Ik vind het superleuk! Nu heb ik meerdere schoenen in de kleur die Ginevra plaatste. Hoge laarzen met platte zool, enkellaarsjes met hak en loafers met een hele dikke zool zodat het niet tuttig wordt.
Ik heb een crèmekleurige spijkerbroek waarbij ik het draag en regelmatig ook met een spijkerbroek of een zwarte broek. Hangt een beetje ervan af wat ik verder aan heb. Als ik niet al drie paar schoenen in die tint zou hebben zou ik nog zeker die combatlaarzen willen. Ook in het zwart.
Maar ja, ik wil meer dan ik geld of ruimte in mijn huis heb dus het gaat niet door. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.