Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Nagelverharder

Ik ben dus sinds een paar weken gestopt met nagelbijten en mijn nagels zijn voor mijn doen echt heel lang. Alleen ze zijn zooooo ontzettend slap.. Heeft iemand dé tip? Ik heb nagelverharder van het kruidvat geprobeerd maar wordt totaal niet hard. Iemand het ideale middel?

ik vind trind en herome heel fijn. Beide te koop bij de etos. Zowel de nagelverharder als de oliën. 

Ik heb er 1 van Herome extra sterk. Is een kuur van 30 dagen. Ben nu 10 dagen bezig en merk al verschil. 

Ik heb er eentje van Essence, kost nog geen twee euro bij Kruidvat en werkt voor mij heel fijn!

Van Lush Lemony Flutter krijg ik ook gezondere en sterkere nagels. Dat spul is echt mijn holy grail.

Geen ervaring met nagelverharder TO maar dit bericht om je te feliciteren met het feit dat je van een slechte gewoonte bent afgeraakt.
Volhouden hé. 

ik zou eerder kiezen voor nagelriem olie, helemaal nu het winter wordt 

Heda

Heda

18-11-2021 om 21:23 Topicstarter

letterkoekje schreef op 18-11-2021 om 21:03:

Geen ervaring met nagelverharder TO maar dit bericht om je te feliciteren met het feit dat je van een slechte gewoonte bent afgeraakt.
Volhouden hé.

Ja, ik doe mijn best, bedankt!

Een nagel is al afgescheurd, zo dun zijn ze. Maar nog 9 lang gelukkig..

Heda

Heda

18-11-2021 om 21:23 Topicstarter

Rogue schreef op 18-11-2021 om 21:05:

ik zou eerder kiezen voor nagelriem olie, helemaal nu het winter wordt

Doe ik! Smeer trouw 2 keer per dag in ! Mijn nagelriemen zien er ook echt een heel stuk beter uit. Nu nog stevige nagels want nu scheuren ze..

Heda

Heda

18-11-2021 om 21:25 Topicstarter

Oeloeboeloe schreef op 18-11-2021 om 19:42:

Ik heb er 1 van Herome extra sterk. Is een kuur van 30 dagen. Ben nu 10 dagen bezig en merk al verschil.

Ik las dus dat deze pijn doet? 

Ik heb maar 1 vraag: HOE ben je gestopt? Het lukt mij dus écht niet.
Ook mede door dunne nagels.. maar op omdat mijn nagels maar aan één hand snel lijken te groeien. Ziet ook zo debiel uit,  1 hand met lange nagels en 1 hand met korte stompjes

Heda

Heda

18-11-2021 om 21:59 Topicstarter

Regendrup. schreef op 18-11-2021 om 21:43:

Ik heb maar 1 vraag: HOE ben je gestopt? Het lukt mij dus écht niet.
Ook mede door dunne nagels.. maar op omdat mijn nagels maar aan één hand snel lijken te groeien. Ziet ook zo debiel uit, 1 hand met lange nagels en 1 hand met korte stompjes

Ik heb eerst 2 keer biab er op laten zetten, dit is een extra stevig laagje op je eigen nagel. Alleen na de tweede keer ging ik dat er dus af bijten .. Maar mijn nagels waren een stuk langer geworden en nu vind ik het dus zonde. Ik heb het er nu ongeveer 2 weken niet meer op, en blijf er nog steeds af maar het is wel heeeel moeilijk. Stoppen met roken vond ik veeeeel makkelijker.

Heda schreef op 18-11-2021 om 21:25:

[..]

Ik las dus dat deze pijn doet?

Oh heb ik geen last van gelukkig 

Ik ben zelf groot van Trind. Ik gebruik het groene potje en de nagelverharder. Enige merk dat echt iets voor mijn nagels doet. 

Magnesium citraat. Het duurt wel even voor je het merkt want het werkt van binnen uit en je nagels groeien niet zo snel maar ze worden echt goed hard en dik

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.