Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

nagels enzo

hoii ladies,

bespreek in dit topic alles over nagels
wat heb je nu op je nagels, welke producten gebruik je, tips n tricks om zelf je nagels te doen etc

ik heb nu een felroze gellak op mijn nagels van bluesky, base en topcoat zijn van sensationail, lamp heb ik van aliexpress en dat is ook gelijk mijn tip koop daar een nail kit, heel goedkoop en je hebt gelijk alles wat je nodig voor een manicure


PriceyRook54

PriceyRook54

16-07-2021 om 18:02

ik laat ze elke drie/vier weken doen, gellak. En in de zomer mijn teennagels ook. Zelf doen begin ik niet aan. 
ik ben heel saai, bijna altijd (donker)rood of een andere donkere tint, paars of bruin. Glitters of designs hou ik niet van. 

Ik knip mijn nagels elke paar dagen. 

Breken jullie nagels ook zo snel af en hoe lang blijft nagellak zitten bij jullie? Bij mij hooguit een dag mooi, daarna ziet het er niet uit. Nu korte nagels zonder nagellak maar bewonder de nagels van anderen als die er netjes en verzorgd uitzien

Sinds 1 juli zit je wel met btw en invoerkosten vanuit China. Dan is het allemaal niet meer zo goedkoop.

Ik laat mijn nagels meestal doen in een salon, om mijn nagels mooi te houden gebruik ik nagelriem olie, heb een tangetje waarmee ik losse velletjes weghaal en een borsteltje waarmee ik onder de nagels goed schoonmaak. Meestal ga ik voor de almond shape, als ik gek wil doen stilleto, hou ook wel van een glittertje/steentje en de hele rambam maar laat dat niet altijd doen.
Heb nu een wit kleurtje op mijn nagels en een accentkleur (roze) op beiden ringvingers.

ik heb een soort van nagellakverslaving. Heb tientallen kleurtjes. 'Gewone', dus zonder lamp. Op het moment draag ik blauwgrijze van Catrice.
Soms gebruik ik poeder. Meer werk maar blijft langer mooi.

TanteTheelepel schreef op 16-07-2021 om 19:25:

Breken jullie nagels ook zo snel af en hoe lang blijft nagellak zitten bij jullie? Bij mij hooguit een dag mooi, daarna ziet het er niet uit. Nu korte nagels zonder nagellak maar bewonder de nagels van anderen als die er netjes en verzorgd uitzien

Een paar uurtjes bij mij hooguit, echt een drama. Steevast een halve dag bezig ook om de nagels mooi gelakt te krijgen want het ging nooit in éen keer goed.
Zwaar gefrustreerd werd ik er van, als ik eraan terugdenk krijg ik weer error 

Baboushka

Baboushka

17-07-2021 om 13:14 Topicstarter

TanteTheelepel schreef op 16-07-2021 om 19:25:

Breken jullie nagels ook zo snel af en hoe lang blijft nagellak zitten bij jullie? Bij mij hooguit een dag mooi, daarna ziet het er niet uit. Nu korte nagels zonder nagellak maar bewonder de nagels van anderen als die er netjes en verzorgd uitzien

bijna niemand gebruikt nog normale nagellak volgens mij.. behalve mensen die het geluk hebben dat t langer dan drie dagen mooi blijft zitten. 

Ik heb een nagellaktic! Heb wel een potje of 50-100 in alle kleuren, merken en finishes van de regenboog. Ik draag geen gellak maar gewone lak, dat blijft een week mooi en dan ben ik het toch weer zat, dus lang zat voor mij.

Ik heb altijd een simpele basecoat (op dit moment van Essence maar ben niet erg merkvast) maar zweer wel bij Sally Hansen Insta Dri topcoat, op matte topcoats na de enige die ik niet na een paar uur verkloot heb omdat ik perse iets wilde doen (slapen, eten...) terwijl mijn nagels nog niet helemaal droog waren.

Op dit moment heb ik Pool Party van China Glaze op. Een cult classic is dat, neon oranjerood. Volgens mij mag ik nog geen plaatjes plakken dus dan maar een linkje.


https://www.swatchandlearn.com/wp-content/uploads/2010/11/China-Glaze-Pool-Party-Swatch-smaller.jpg

Mooi rockstar!
Ben ook toe aan een iets opvallender kleurtje, wat ik nu heb is me toch iets te lieflijk/saai..

https://postimg.cc/4HgNchP6

Ik kan het echt niet met gewone lak. Geen geduld voor het drogen.
En bij gellak geen geduld voor het zetten.

appeltje_ schreef op 17-07-2021 om 13:51:

Mooi rockstar!
Ben ook toe aan een iets opvallender kleurtje, wat ik nu heb is me toch iets te lieflijk/saai..

https://postimg.cc/4HgNchP6

Lieflijk en saai kan ook leuk zijn voor de afwisseling! Ik wissel af, van heel donker naar pastel naar schreeuwerig naar degelijk en weer naar glitterbom. Ik had vroeger een witte nagellak tic maar tegenwoordig kan ik de verleiding niet weerstaan om er alsnog een neon lak overheen te doen (neons hebben een witte onderlaag nodig). 😆

Vorige week heb ik eindelijk weer eens mijn nagels laten doen. Heb nu een pastel regenboog en ben er heel blij mee. Als ik mijn nagels door een professioneel laat doen heb ik ze het liefste zo hysterisch mogelijk. Vrijwel altijd glitter (holo!) en luipaard printjes enzo. 

Rockstar schreef op 17-07-2021 om 20:09:

[..]

Lieflijk en saai kan ook leuk zijn voor de afwisseling! Ik wissel af, van heel donker naar pastel naar schreeuwerig naar degelijk en weer naar glitterbom. Ik had vroeger een witte nagellak tic maar tegenwoordig kan ik de verleiding niet weerstaan om er alsnog een neon lak overheen te doen (neons hebben een witte onderlaag nodig). 😆

Ja same here 

Ik heb veel verschillende stijlen, zowel met kleding als met nagels.
Maarja dat degelijke verveelt vaak wel snel, leuk voor een dagje of twee.

Binnenkort ben ik jarig en heb al een vet design in gedachten wat ik wil.. 🥰

Zal zo even kijken of ik een plaatje kan vinden wat erop lijkt. 

Evadne schreef op 18-07-2021 om 11:56:

Vorige week heb ik eindelijk weer eens mijn nagels laten doen. Heb nu een pastel regenboog en ben er heel blij mee. Als ik mijn nagels door een professioneel laat doen heb ik ze het liefste zo hysterisch mogelijk. Vrijwel altijd glitter (holo!) en luipaard printjes enzo.

Oeh heel benieuwd hoe dit eruit ziet ☺️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.