Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Maat 52 en een bruiloft


ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

14-09-2021 om 19:52

Marty1984 schreef op 14-09-2021 om 19:20:

(Jep, ik ben onmogelijk.)

Doe eens gek? Bestel eens iets wat uit je comfort zone is? Er komt hier zoveel leuks langs en jij bent zo geduldig en lief; ik wed dat het verrassend leuk bij je staat en je straks op dat feest staat te stralen in een kleurige tuniek met print(je). Trek die aandacht; je bent veel te leuk om in donkerblauw en zwart te verdwijnen.

Of doe een simpele marineblauwe tuniek aan en hang deze sjaal om je schouders https://www.bijou-brigitte.com/nl/accessoires/sjaals/sjaal-wonderful-silk
zet 'm vast met een speldje en je ziet er prachtig chic uit.

Echt, er zijn zát suggesties voorbij gekomen die chic genoeg zijn voor een feestje met de minister. Het zit in jouw hoofd dat niets goed genoeg is, dat heb jij je laten wijsmaken. Maar het is niet zo. En als het in jouw hoofd zit dat je nooit goed genoeg gekleed zal zijn, dan is er geen enkele tuniek die jou van gedachten kan laten veranderen.

wat ik een fijne fysieke winkel vind is (stijl moet bij je passen (ik vermoed teveel print)), maar de geven erg goed advies. 
https://www.thelittleshopofcolours.com/nl/

Geen fysieke ulla Popken winkel in de buurt?

 En anders inderdaad de suggestie van aaine volgen en de online wereld leeg shoppen en gewoon veel terugsturen. 

Wat is trouwens de reden dat print of jurkjes niet staan. Misschien dat een geheel ander / ook ongewoon model of andere verdeling van print juist wel staat. 

Mijn uitdaging aan jou voor morgen : trek 3 dingen uit het rek die je normaal nooit zou dragen vanwege print/model/jurk. Of geef je man een vrijbrief om 3 dingen buiten je comfort zone (maar binnen budget) te kiezen en probeer gewoon. In het ergste geval kunnen jullie samen lachen om de absurditeit van de gekozen outfit, in het beste geval blijkt het toch geweldig. 

Wat een leuke kledingstukken komen er voorbij.
Succes met je zoektocht morgen.

Marty1984

Marty1984

14-09-2021 om 20:06 Topicstarter

ShaunTheSheep schreef op 14-09-2021 om 19:52:

[..]

Doe eens gek? Bestel eens iets wat uit je comfort zone is? Er komt hier zoveel leuks langs en jij bent zo geduldig en lief; ik wed dat het verrassend leuk bij je staat en je straks op dat feest staat te stralen in een kleurige tuniek met print(je). Trek die aandacht; je bent veel te leuk om in donkerblauw en zwart te verdwijnen.

Nope, buiten mijn comfort-zone ... dat gaan we dus niet doen. Dan voel ik me de hele middag op dat feestje een verklede aap en straal dat ook uit.


Ik draag overigens niet alleen zwart of blauw. Maar bepaalde zaken zijn ook te vlek-gevoelig (ik smos veel te snel - ik ben het type dat gegarandeerd ook nog een half glas cava over zichzelf gooit tijdens zo'n feestje) en knal-kleuren zijn me toch écht te flashy of te Barbie.

Ik sta nu éénmaal beter met (donker)blauw, olijf, zwart, donkerrood, donkerpaars, ... dan met roze of oranje.

Ik doe ook nog een poging omdat ik vind dat je moet gaan.
https://www.uwmaatje.nl/
Volgens mij staan hier echt wel wat dingen bij die, om jouw woorden te gebruiken, echt wel over jouw buik gaan.

e8f001d01923d8f7dc13d56d0319b6cb929ac84f.jpg

a08b5277f953acad0ec799158aa01a254f1098e0.jpg

3e25000e30b8303f74d679e62f960bf64950381c.jpg

5218-228x228.jpg


5134-228x228.jpg

Hoe vindt je deze?

Marty1984

Marty1984

14-09-2021 om 20:25 Topicstarter

Aygo schreef op 14-09-2021 om 20:21:

https://www.happy-size.nl/p/miamoda-tuniek-met-sierklinknageltjes-en-steentjes-bezet-304928?sku=304928440

Heel leuk, maar geen maat 52 in huis.

(Maar ik check de website nog wel op zoek naar andere dingen.)

En nope, ik ga niet verkleed als tijger naar een feestje. Tenzij misschien met Carnaval.

Als je fysiek gaat shoppen, in Breda zit Eigenwijs, die hebben nette grote maten kleding 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.