Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Leuke tas gezien maar ik kom er maar niet uit..

ToetieToover schreef op 25-03-2026 om 10:48:

Owwww zit ik te surfen op die site, kijk nou toch

KPKI83241KS_4.jpg?v=1770653291&width=800

Whahahaha, dat aapje ook! 

Holadijee

Holadijee

25-03-2026 om 12:29 Topicstarter

Die tas met smiley is ook leuk ja maar ik denk dat ik daar helaas wel snel op uitgekeken ben. Die valt dus af.

Ik heb die tas geërfd. Ik heb hem een tijd gebruikt want hij is heel praktisch, maar het blijft een beetje een rommelig ding vind ik om te zien. 
Het moet ook een beetje bij je totale plaatje en uitstraling passen. Ik zie er van mezelf al niet tiptop uit (huid, piekhaar etc) dus ik wilde een wat nettere tas. Terwijl iemand die er van zichzelf juist heel netjes of degelijk uitziet misschien juist een beetje gekke tas wil met een wilde print om de look wat losser te maken. 
En een tandarts of advocaat wil misschien juist het serieuze wat doorbreken met een bloemetjestas

Kortom ik zou niet kijken naar de print op zich, maar me afvragen wat jij wil dat die tas voor jouw totale look doet. 

Ginevra schreef op 25-03-2026 om 14:04:

Ik heb die tas geërfd. Ik heb hem een tijd gebruikt want hij is heel praktisch, maar het blijft een beetje een rommelig ding vind ik om te zien.
Het moet ook een beetje bij je totale plaatje en uitstraling passen. Ik zie er van mezelf al niet tiptop uit (huid, piekhaar etc) dus ik wilde een wat nettere tas. Terwijl iemand die er van zichzelf juist heel netjes of degelijk uitziet misschien juist een beetje gekke tas wil met een wilde print om de look wat losser te maken.
En een tandarts of advocaat wil misschien juist het serieuze wat doorbreken met een bloemetjestas

Kortom ik zou niet kijken naar de print op zich, maar me afvragen wat jij wil dat die tas voor jouw totale look doet.

Ik gebruik de kipling tassen alleen voor vakantie en dagjes weg. Voor dagelijks heb ik een leren tas. 

Holadijee

Holadijee

25-03-2026 om 18:34 Topicstarter

Ginevra schreef op 25-03-2026 om 14:04:

Op het moment heb ik een vrij nette tas voor elke dag van nepleer maar dat begint steeds meer af te bladderen maar voor mij moet een tas voornamelijk gewoon praktisch zijn en helaas kan ik dat niet vinden in een (nep)leer tas binnen mijn budget. Vaak te netjes, te stug, niet mijn stijl of niet praktisch genoeg. En ook nog een Dakine rugzak met leuke print, die ik ook voor werk gebruik als ik wat meer mee moet nemen zoals mijn broodtrommel. En zo'n halve maan tasje die populair zijn geworden door Uniqlo voor als ik naar een concert ga of even snel de deur uit moet zonder veel mee te hoeven nemen.

Ik ben casual gekleed, soms wat netter als ik daar zin in heb dus Kipling er prima bij.

Ik heb meerdere Kipling schoudertassen. Afhankelijk van hoeveel ik mee wil nemen kies is de juiste maat.
De kleinste maat die ik het meest gebruik heb ik in 2 kleuren.

Ik kies de laatste jaren bewust voor kipling omdat ze lichtgewicht zijn. Als ik daar geen rekening mee had hoeven te houden had ik ook een mooiere leren tas voor naar mijn werk gewild.

Van de bovenste link zou ik voor de dark lobby tile gaan.

Misschien ook even op Vinted kijken. Ik zag net een Gabbi S, met prijskaartje voor 18,-staan.
Ik ben zelf niet zo weg van Kipling, ik vind de ritsen een beetje lompig, maar dit model is wel leuk. En leuke kleuren en motieven (dark tile bijvoorbeeld) 

JackieBrown schreef op 25-03-2026 om 19:15:

Misschien ook even op Vinted kijken. Ik zag net een Gabbi S, met prijskaartje voor 18,-staan.
Ik ben zelf niet zo weg van Kipling, ik vind de ritsen een beetje lompig, maar dit model is wel leuk. En leuke kleuren en motieven (dark tile bijvoorbeeld)

Top tip.

Ik zou ook voor de dark lobby tile gaan. Mooie kleuren! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.