Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Korte broek knielengte gezocht

Ik ben op zoek naar een paar nieuwe korte broeken. Maar de korte broeken die ik in de winkels zie hangen, hebben niet de lengte die ik wil. Ik zie ofwel hele korte broeken (halverwege je dijbeen of nog korter), ofwel vrij lange broeken (7/8-achtig, ergens halverwege je kuit of nog langer). De (in mijn ogen) "normale" korte broek bestaat niet meer.

Ik ben dus op zoek naar een korte broeken die ongeveer tot mijn knie komen (of iets eronder of erboven), zoiets:

19093881-92sxPkEA.webp

Wie weet hoe zo'n broek wordt genoemd zodat ik hier gericht naar kan zoeken? 

En ik pas eigenlijk wel graag voor ik het koop. Morgen ga ik in Den Haag centrum shoppen, dus keuze aan winkels genoeg. In welke winkels kun je dit soort broeken vinden?

volgens mij heet het iets boven de knie een bermuda. Die zijn wel iets korter dan op jouw foto meestal, net boven de knie. 

Cecil heeft deze lengte.
Al slaan ze de broeken op de foto's vaak om. Ze zijn dus net wat langer dan afgebeeld.
Deze bijvoorbeeld:
CECIL Denim shorts voor dames in Blauw - TORONTO | CECIL https://share.google/VyLRWUaL8gP0aUvnN

Een Bermuda komt tot net boven de knie.

Bermuda is net boven de knie en een capri broek is net onder de knie. Daar kan nog wel een cm of 10 lengteverschil in zitten in dezelfde naam. Bij Bonprix zag ik deze , die lijkt wel op de jouwe.

18079668-kCkVe1wu.webp

Ik dacht ook aan een capri.

e482613897df44bdc942e28ef4e57e7b.jpg?brightness=0.97&width=992

Of vind je deze dan net weer te lang?

2233932-8-01.jpg

Deze  is van C&A.   

Ik hoop dat je nog op tijd bent.  Ik had een leuke broek op het oog, van C & A, maar ik was op vakantie en daarna was hij uitverkocht. Zo jammer.  

Ik denk ook capri.

masatu

masatu

18-07-2025 om 15:11 Topicstarter

Dank! Capri of Bermuda lijkt inderdaad op wat ik zoek. 
Bij Cecil of Bonprix zie ik inderdaad wel wat goede opties, goed alternatief voor het geval ik in de fysieke winkels morgen niet kan slagen.

Ik ga in elk geval morgen een kijkje nemen bij de C&A, goede tip!

H&M heeft ook bermuda's en capri's .

Ik koop veel broeken bij bonprix en hun bermuda’s vind ik inderdaad erg fijn. Ik heb ook graag een net wat langer broekje

Een capri is net onder de knie en een bermuda net erboven. Wehkamp heeft ze ook.

masatu

masatu

18-07-2025 om 16:31 Topicstarter

wild-flower schreef op 18-07-2025 om 15:19:

H&M heeft ook bermuda's en capri's .

Hm, ik was daar vorige week, maar kon eigenlijk alleen 'shorts' vinden, veel te kort. Of juist 7/8e broeken. Ik zag er eentje van de gewenste lengte, maar dat was meer een trainings/sportbroek, niet wat ik zocht. Maar misschien had ik beter moeten zoeken! (altijd een beetje lastig die winkel omdat het vrij groot is en alle soorten kledingstukken overal kunnen hangen)

masatu

masatu

18-07-2025 om 16:33 Topicstarter

BlairW schreef op 18-07-2025 om 15:36:

Ik koop veel broeken bij bonprix en hun bermuda’s vind ik inderdaad erg fijn. Ik heb ook graag een net wat langer broekje

Ha, een medestander gevonden! Ik vroeg mij al af of ik nu zo uniek was met mijn wens. 

Ik droeg altijd capri omdat die er in travelstof waren. Alle korte broeken waren dikker en dan had ik echt een "zweetkont" EErst had ik ze van VeraJo maar die stof is veranderd, stugger. Nu heb ik Jemappelle capri ( vallen groot)
Nu hadden ze vorig jaar ook een net op de knie bermuda bij jemappelle dus nu graag ik die ook wel op mijn werk. Is lekker snel droog als ze me vies maken

Ik heb ook de capris van je m'appelle en de capri jog jeans van Sasmode, die zitten ook lekker.
Bij ms verkopen ze vaak ook dat model net boven en onder de knie. 

Zeeman had in ieder geval vorige week 2 soorten spijker bermudas voor dames.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.