Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Kledingruil

Mijn vraag is kort. Wie doet dit ook, en hoe bevalt het?

Ik heb me aangemeld voor een kledingruil ketting. Hierbij gaat een tas vol kleding van deelnemer naar deelnemer en ieder kan er wat uitnemen of terug doen.

ik heb nog nooit van zo'n kledingruil gehoord, wat een grappig idee!

mijn vriendin doet dat ook. Ik was toevallig bij haar toen ze alles binnen had. Dus we hebben samen gepast. Toch een mooi jurkje en jack aan over gehouden. Ligt denk ik ook vooral aan de maten en kledingstijl van de deelnemers of het succesvol is. Zat trouwens ook veel verwassen spul tussen. Dat was natuurlijk totaal niet interessant. 

Dutchgirly schreef op 22-09-2021 om 01:51:

mijn vriendin doet dat ook. Ik was toevallig bij haar toen ze alles binnen had. Dus we hebben samen gepast. Toch een mooi jurkje en jack aan over gehouden. Ligt denk ik ook vooral aan de maten en kledingstijl van de deelnemers of het succesvol is. Zat trouwens ook veel verwassen spul tussen. Dat was natuurlijk totaal niet interessant.

Ik vind als je met zoiets mee doet, je ook goed spul er in terug moet doen, maarja, dat soort mensen zal je altijd blijven houden.

Sinds een half jaar doe ik ook mee, hier in het dorp. 

Je moet geluk hebben met wie er voor je zit, vooral wie er dezelfde maat en kledingstijl heeft. Vlak voor mij zit iemand die er dingen uithaalt die ik ook leuk zou vinden, daardoor heb ik tot nu toe vrij weinig geluk  .
De rest van de kleding is niet mijn smaak. Maar ik blijf stug meedoen, er komt nu bv een spooktas bij die de andere kant op gaat. Kan weer heel andere kleding geven. 

Kwaliteit was hier in het begin echt een ding, maar inmiddels is het echt stukken beter. 
Het idee is "goed om naar je werk aan te trekken". Dus geen verwassen kleding, gepild of vlekken! 
Maar ik heb er ook wel eens een pet uitgehaald (en weggegooid!) incl gele zweetvlekken 

Ik haal er met regelmaat wat leuks uit. De laatste tas zat helaas vol met verwassen spul en iniminimaatjes, die altijd overblijven. Ik heb er een ontzettend leuke broek en een leuke jurk aan overgehouden. Ik vind het erg handig, want zo kan ik de kleding die me niet meer past en nog goed is doorgeven aan een ander!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.