Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Kapper, alleen wassen en knippen

Mijn dochter kwam er vandaag achter dat onze kapsalon zijn prijzen flink verhoogd heeft. Voor wassen (wat ze wasmassage noemen en wat ik meestal vriendelijk afsla) en knippen betaal je nu € 47,95. ik weet niet meer precies hoeveel het was, maar zeker niet meer dan 42 euro. Dochter is nu aan het rondkijken voor een andere salon, ik overweeg hetzelfde.
Wat kost bij jullie kapper simpel wassen, knippen en droogblazen?

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-07-2025 om 21:26

30 euro denk ik. 
Ik doe alleen knippen en dan betaal ik 23 euro

Toevallig net geweest
Wassen, Knippen & Modelföhnen 43,50

Wassen, knippen, drogen 35
Wassen, knippen, in model föhnen 45

Wassen, knippen, modelleren; €37,50

Vroegah kon je ook alleen knippen, maar dat kan niet meer helaas. Vind t echt onzin om m’n haar daar te laten wassen terwijl ik dat ook prima zelf kan. 

Knippen en fohnen 29,95.
Met wassen drie euro meer.
Ze vinden het prima als je dat wassen overslaat.

Zonder wassen, 24.00 euro. 

Knippen en föhnen kost hier 28,50. Ik was (liever) thuis net voor ik naar de kapper ga. Gelukkig heeft deze kapper niet verplicht wassen erbij.

61€ voor wassen, knippen, föhnen. 
Heel duur maar ik ga niet vaak en ik vind het een fijne plek en een fijne kapster.

€28,50 voor knippen (voor dames, heren is een paar euro goedkoper). 
€4 extra voor wassen & drogen erbij. Alhoewel ik dat nog nooit van mijn leven heb laten doen.. een was/hoofdmassage klinkt op zich wel chill, misschien toch eens uitproberen.

Zo'n hoofdmassage is zaaaaaalig. Ik moet altijd gewassen worden omdat de kapper mijn haar verft en het is echt een genietmoment.

Da's nog super-cheap. Waar is die kapper  ?

Wassen-knippen-drogen 64 euro vorig jaar
Lang haar.

Elk jaar kletst elke kapper in de omgeving er 5 euro bij.
Ik gok dus dat ik dit jaar 70 euro kwijt ben.

(Mijn haar groeit recht naar beneden. Ik laat dus elk jaar 1 keer bijknippen.)

Geen enkele kapper raakt zijn schaar hier aan zonder dat ze zelf je haar hebben gewassen. En drogen is ook al een verplichting, want ze willen weten hoe het er "nadien" uitziet en dat je niet komt klagen.

Wassen knippen drogen 47 euro model föhnen nog een tientje meer. Net opgezocht ik vind het eigenlijk ook heel duur. Tot nu toe liet ik het ook verven en ben ik 98 euro kwijt.
Die hoofdmassage vind ik vreselijk ik vraag altijd of ze het snel willen wassen.

Wassen, knippen, drogen 40 euro. En ze mogen er geen versteviger in doen, daar kan mijn hoofdhuid gevoelig op reageren.

wassen, knippen, drogen €39
Wassen, knippen, föhnen € 62

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

28-07-2025 om 23:31

Friezinnetje schreef op 28-07-2025 om 21:26:

30 euro denk ik.
Ik doe alleen knippen en dan betaal ik 23 euro

heb het even opgezocht: 

Knippen heren

€20,50

Knippen Dames

€22,50

Knippen Kinderen

€15,-

Voor alle kinderen t/m 12 jaar incl. cadeautje uit de grabbelton.

Wassen Knippen Fohnen

€28,-

Wassen Fohnen

€19,

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.