Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Jurk bruiloft

Eind juni heb ik een bruiloft waar ik de hele dag ben uitgenodigd. de bruiloft is vrij chic. Ik zoek een flatteuze jurk, het liefst een wikkeljurk in maat 40. Ook wil ik graag 3kwarts mouwen. Het mag tot max 500 euro kosten. Ik heb al veel gezocht op internet, maar zie inmiddels door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand een goed idee om te kijken? Website of stenen winkel? Ik heb de bijenkorf, asos, Wehkamp, Zalando allemaal al uitgeplozen, maar niets gevonden. Plaatjes plakken mag natuurlijk ook. 

ken je het merk Phase eight? Chic, aardig wat met langere mouwen. Niet allemaal wikkeljurk maar wel verschillende soorten jurken.

Ik kijk hiervoor op de website van TopVintage. Die hebben ook een winkel.

Zwijnenburg in Meerkerk.

welke kleur zoek je? Hoe lang mag de jurk zijn? 

Wat vind je van zoiets (ik begrijp dat dit geen 3/4 mouw is)::

550x792.jpg

https://www.bol.com/nl/nl/p/swing-marineblauwe-asymmetrische-galajurk-in-wikkel-look-l/9300000255675611/?referrer=socialshare_pdp_www

Ik vind de jurk die Duizel heeft geplaatst wel erg mooi. Ik heb een jurk die er veel op lijkt maar dan in het blauw.

5123325_tulp-jurk-blauw_57-.jpg

5144431_Milan-jersey-dress-Blue_2-.jpg

Beide van Mart Visser, ze vallen ruim in je budget.

De bovenste jurk:
Geen wikkeljurk maar hij heeft wel zakken, heel handig. En ik vind het wel een deftige jurk.

De tweede jurk die vind ik echt prachtig. Alleen niet zo geschikt om er een colbert ofzo op aan te trekken voor als het fris is.

5123844_kate-jurk-bordeaux_21-.jpg

5186567_pink-white-jersey-dress_23-.jpg

De bovenste, ook geen wikkeljurk maar het is wel een schitterende jurk.
Tweede, wel wikkeljurklook, ook erg mooi.

Onderste, heel erg blitse jurk. Je valt goed op. 
Allen ook van Mart Visser.

5041660_Milan-jurk-zilver-aangepast.jpg

5144526_Milan-jersey-dress-Red_12-.jpg

Nog eentje van Mart Visser.

Nee, ik heet niet stiekem Mart, ben geen familie, heb geen aandelen. Ik word op mijn sociale media plat gegegooid met reclame voor Mart Visser en ik heb geen idee waarom.
Het zijn wel prachtige kledingstukken.

die zijn echt mooi Magnoliatakje.
Mart begrijpt de dames die hun armen een beetje willen verstoppen

Magnoliatakje schreef op 10-04-2026 om 11:17:

5144526_Milan-jersey-dress-Red_12-.jpg

Nog eentje van Mart Visser.

Nee, ik heet niet stiekem Mart, ben geen familie, heb geen aandelen. Ik word op mijn sociale media plat gegegooid met reclame voor Mart Visser en ik heb geen idee waarom.
Het zijn wel prachtige kledingstukken.

Ik heb al jaren een winterjas van Mart Visser. Kobaltblauw met een zwart biesje, ceintuur en ritsjes aan de mouwen. Echt al 20 jaar misschien zelfs. De zakken zijn meerdere keren gerepareerd maar de jas zelf is van wol, was ik zelf en blijft maar prachtig. Hij staat mij ook geweldig. Krijg altijd complimenten voor die jas!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.