Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Jeans met lengtemaat 28

Hoi allemaal, 

Omdat ik het vrij zat ben dat ik continu jeans naar binnen moet vouwen en lengtemaat 30 te lang is, ben ik opzoek naar jeans met een goede pasvorm in lengtemaat 28. Wie heeft een idee naar welke merken ik kan kijken? 


Miss Etam had deze lengtemaat.  Ik weet echter niet of deze keten nog bestaat. Er staat me iets bij dat het was overgenomen door zo'n geldwolf.

Weet iemand of ze nog bestaan?

Ik zie ze wel eens bij Esprit, maar niet als standaard lengte volgens mij.

Bij zalando hebben ze in ieder geval Levi's in deze lengtemaat: https://www.zalando.nl/jeans/levi/?length=28

G-star heeft lengtemaat 28. Zowel online als in de winkel veel keus

Heb je al eens een cropped versie geprobeerd?

Yep G star! Mijn ervaring is dat jeans van C en A en dan lengte kort ook korter valt dan L30, ik herken je probleem  

Asos petite is ook heel fijn, daat staat ook bij hoe lang ( eh...klein ) het model zelf is zodat je beetje kan inschatten. 

Deze bijvoorbeeld, zij is 1.60 https://www.asos.com/asos-petite/asos-design-petite-high-rise-lift-and-contour-flare-jeans-in-bright-midwash/prd/22038053?colourwayid=60344798&cid=8351

Isje

Isje

06-10-2021 om 11:58 Topicstarter

MildredRatched schreef op 06-10-2021 om 10:31:

G-star heeft lengtemaat 28. Zowel online als in de winkel veel keus

Tnx, ik heb net een paar G-star jeans gekocht met een leuke korting. Nu hopen dat ze goed zitten. Tnx voor de tip

ik vind Gstar heerlijke broeken en ze blijven ook echt goed, goede prijs kwaliteit verhouding wat mij betreft! 

Ik vond de petite collectie van Topshop altijd heel fijn, geen idee of ze inmiddels weer naar Nederland verzenden.

Isje schreef op 06-10-2021 om 11:58:

[..]

Tnx, ik heb net een paar G-star jeans gekocht met een leuke korting. Nu hopen dat ze goed zitten. Tnx voor de tip

Ik vind ze heerlijk zitten! En ze blijven inderdaad erg mooi

G-star en Silvercreek. Die laatste verkopen ze bij Open32. 

alhambra schreef op 06-10-2021 om 09:29:

Miss Etam had deze lengtemaat. Ik weet echter niet of deze keten nog bestaat. Er staat me iets bij dat het was overgenomen door zo'n geldwolf.

Weet iemand of ze nog bestaan?

Nee die bestaat helaas niet meer. 

Ik heb deze week nog een broek van het merk Mavi gekocht met lengtemaat 28

Zalando heeft heel veel in deze lengtemaat en ook in de petite collection.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.