Beauty en fashion
mana_sutiyuq
04-11-2025 om 07:16
Jeans gezocht
ik ben op zoek naar een fijne jeans.
Op dit moment draag ik die van Gerry Weber.
Wat ik zoek: fysieke winkel om te passen omgeving Rotterdam - Den Haag.
Prijs tot €150
Ik vind stretch fijn om te dragen, probleem is voelbare naden.
Tuinfluiter
04-11-2025 om 07:35
Ik droeg altijd gerry weber en heb nu broeken van brax gekocht. Ik ben gewoon heel veel modellen van verschillende merken gaan passen maar heb dat in Duitsland gedaan.
Ik heb ook goed zittende broeken van toni.
afrodite05
04-11-2025 om 08:49
Ik heb hele fijne met stretch van de WE. Die heb je daar vast ook in de buurt.
Beterlaat2021!
04-11-2025 om 09:17
Ik heb goede ervaringen met de jeans van C & A. Die zijn nooit meer dan € 50,00 zijn er in verschillende modellen.
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/dames-kleding-jeans
De laatste heb ik bij de webshop besteld, want er zijn geen C & A winkels meer in mijn buurt, twee winkels verdwenen.... !
Als je in de gelegenheid bent een winkel te vinden, zou ik je aanraden daar eens te gaan kijken.
Ninoea
04-11-2025 om 17:18
Ik draag altijd jeans van Cecil. Blijven lang mooi, eenduidige maatvoering, zitten goed.
Milala
04-11-2025 om 19:12
Mijn favoriete broek is ook van gerry weber. Laatst goed geslaagd bij expresso, die broeken zouden wel eens mijn volgende favorieten kunnen worden.
Pasvorm komt aardig overeen met wat ik van gerry weber gewend ben.
Bloemenzee
04-11-2025 om 20:43
Ik shop vaak jeans bij Jeans Centre. Daar hebben ze diverse breedte- én lengtematen. Laatst enkele broeken van Tripper gekocht, die zitten heerlijk.
Gebruikersnaaminvullen
04-11-2025 om 21:08
DNM Pure heeft ook mooie broeken en jeans. Je zou even kunnen googlen op het merk met "winkels" toegevoegd, dan krijg je winkels te zien.
MMcGonagall
05-11-2025 om 07:56
Mijn vaste merk en model wordt niet meer verkocht, dus ik ben overgestapt naar Levi’s. Ik ben naar de store geweest en heb tig modellen gepast. Uiteindelijk kwam ik uit bij het retro model 501, heel grappig.
Venusss
05-11-2025 om 08:31
Bloemenzee schreef op 04-11-2025 om 20:43:
Ik shop vaak jeans bij Jeans Centre. Daar hebben ze diverse breedte- én lengtematen. Laatst enkele broeken van Tripper gekocht, die zitten heerlijk.
Ja, daar koop ik ze ook altijd. Ze hebben ook Garcia. Zowel Tripper als Garcia hebben veel modellen met stretch. Ze blijven lang mooi en ik vind dat je goed geholpen wordt in de winkels, ze weten veel van pasvorm en dergelijke.
KnorrendKitten
05-11-2025 om 08:59
Ik heb een broek bij Jeans Centre gekocht. Ik zei tegen de verkoopster wat ik wilde en die keek naar mij. Vervolgens pakte ze een broek uit het rek en die trok ik aan. Broek zat als gegoten en ik kon gelijk naar de kassa. Dat was fijn kopen.
Venusss
05-11-2025 om 09:44
KnorrendKitten schreef op 05-11-2025 om 08:59:
Ik heb een broek bij Jeans Centre gekocht. Ik zei tegen de verkoopster wat ik wilde en die keek naar mij. Vervolgens pakte ze een broek uit het rek en die trok ik aan. Broek zat als gegoten en ik kon gelijk naar de kassa. Dat was fijn kopen.
Zo ging het bij mij ook!
Beterlaat2021!
05-11-2025 om 09:54
Vroegâh had ik altijd Tripper broeken, wist niet dat dat merk nog bestaat!
krulliebollie
05-11-2025 om 10:22
ik ben gek op broeken van Les Temps des Cerises. Die wordt her en der verkocht. Ongetwijfeld in grote steden als Rotterdam en Den Haag ook.
mana_sutiyuq
05-11-2025 om 16:05
ik kom net bij Jeanscenter vandaan en jullie hadden gelijk.
Kijken, mijn perfecte maat was er niet maar kon wel besteld worden. En dat heb ik nu gedaan. Het is een Garcia geworden.
De verkoopster moest wel lachen toen ik vertelde dat jullie zeiden hoe het bij hun werkt en dat dat dus klopte.
Bedankt voor de tip!
Venusss
05-11-2025 om 20:43
mana_sutiyuq schreef op 05-11-2025 om 16:05:
ik kom net bij Jeanscenter vandaan en jullie hadden gelijk.
Kijken, mijn perfecte maat was er niet maar kon wel besteld worden. En dat heb ik nu gedaan. Het is een Garcia geworden.
De verkoopster moest wel lachen toen ik vertelde dat jullie zeiden hoe het bij hun werkt en dat dat dus klopte.
Bedankt voor de tip!
Leuk! Was die sale met 30% korting al begonnen en heb je daar van kunnen profiteren? Ik kreeg toevallig vanavond een mail daarover namelijk. Maar ik mag van mezelf even niks kopen, geen plaats meer in mijn kledingkast
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.