Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

IPL ontharen

Ik zit er over na te denken om een IPL apparaat aan te schaffen. Aangezien ze vrij prijzig zijn vroeg ik me af of er hier mensen zijn met ervaring, welk apparaat je gebruikt en of je tevreden bent.

En oh ja, of het pijn doet 🤪. 

WickedCurlew89

WickedCurlew89

30-08-2021 om 12:48

Ik heb een Lumea van Philips, zeer tevreden! Er zijn nogal eens acties, daar zou ik even alert op zijn. Ik heb 'm ook gekocht met bijna 50% korting.

Ik gebruik bijna voor alles de hoogste intensiteit en ik voel vrijwel niets. Je moet er wel voor zorgen dat je gladgeschoren bent als je 'm gebruikt anders voel je wel wat.

Ik schat dat ik na zo'n 5 keer gebruiken al een goed resultaat had: oksels heb ik al weken niet geschoren en benen zit ook bijna niets meer. Bikinilijn nog wel wat maar daar heb ik ook een lagere intensiteit gebruikt.

Ik lees mee, ik ben ook benieuwd!

Avocado

Avocado

30-08-2021 om 20:38 Topicstarter

Hetvrijewoord schreef op 30-08-2021 om 12:48:

Ik heb een Lumea van Philips, zeer tevreden! Er zijn nogal eens acties, daar zou ik even alert op zijn. Ik heb 'm ook gekocht met bijna 50% korting.

Ik gebruik bijna voor alles de hoogste intensiteit en ik voel vrijwel niets. Je moet er wel voor zorgen dat je gladgeschoren bent als je 'm gebruikt anders voel je wel wat.

Ik schat dat ik na zo'n 5 keer gebruiken al een goed resultaat had: oksels heb ik al weken niet geschoren en benen zit ook bijna niets meer. Bikinilijn nog wel wat maar daar heb ik ook een lagere intensiteit gebruikt.

Thanks!!


Nog meer mensen met goede ervaringen hiermee? Hoor het graag! 

ik heb er ook een, nu een paar jaar oud. Werkt idd na een keer of 5. Haarloos ben ik niet geworden,wel veel minder. Dit jaar niet gedaan. Je moet wel veel flitsen, die van mij heeft een klein venster dus t duurt wel even als je bv je benen wil doen.Soms voel je een speldenprikje. Even venijnig maar meteen weer weg.

ik heb een naked skin van silk'n geloof ik. 
Doe alleen oksels en bikinilijn, en eigenlijk beetje zoals het uitkomt. Heb niet echt het protocol gevolgd. 
Mijn oksels zijn al grotendeels (65-80%%) haarvrij en wat er wel nog staat is veel fijner. 
Bikinilijn zie ik ook verschil, vooral in de liezen en binnenkant bovenbenen. Ik blijf niet lang haarloos, maar ook hier is het veel dunner en minder wat er terugkomt.
Heb overigens een lichte huid en 'gezegend' met stug en heel donker haar. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.