Beauty en fashion
Danoniem
06-07-2025 om 23:41
Hoe uitgroei verven (rood geverfd haar)
hoi
Ik heb (donker) rood geverfd haar. Hieronder zit een bruine basis. Mijn uitgroei is echter donkerblond/lichtbruin. Hoe kan ik nu mijn uitgroei verven met zo min mogelijk kleurverschil? (Van donkerrood boven op naar feller rood in de lengtes is niet erg. Andersom liever niet)
Ik wil namelijk het liefst niet eerst mijn uitgroei weer donkerbruin moeten verven
ik ben benieuwd naar de antwoorden
rionyriony
07-07-2025 om 06:19
Ligt eraan hoe de kleur tot stand gekomen is. Als je de producten nog weet zou ik dezelfde procedure herhalen met dezelfde producten alleen op de uitgroei. Anders zou ik naar de kapper gaan met je wens. Die ziet beter hoe je haar is. De spiegel geeft niet goed weer hoe het echt is.
De kapper zal genoteerd hebben welke producten er gebruikt zijn en zal ook het overige haar eventueel behandelen. Ik denk dat je kleurverschil gaat krijgen als je een ander merk of kleur neemt. Misschien zal je dat dan niet zelf voor de spiegel zien, maar anderen wel.
Danoniem
07-07-2025 om 11:04
rionyriony schreef op 07-07-2025 om 06:19:
Ligt eraan hoe de kleur tot stand gekomen is. Als je de producten nog weet zou ik dezelfde procedure herhalen met dezelfde producten alleen op de uitgroei. Anders zou ik naar de kapper gaan met je wens. Die ziet beter hoe je haar is. De spiegel geeft niet goed weer hoe het echt is.
De kapper zal genoteerd hebben welke producten er gebruikt zijn en zal ook het overige haar eventueel behandelen. Ik denk dat je kleurverschil gaat krijgen als je een ander merk of kleur neemt. Misschien zal je dat dan niet zelf voor de spiegel zien, maar anderen wel.
Ik heb dezelfde producten nog. Ben alleen bang dat t rode veel feller pakt op de uitgroei omdat er nu geen bruine basis onder zit
Ginevra
07-07-2025 om 11:59
Als je dezelfde producten nog hebt en de procedure herhaalt, zit je dus voor altijd vast aan "eerst bruin verven, dan rood eroverheen verven". Dat lijkt me nogal een gedoe.
Kun je niet verven met een nog donkerder kleur? Ik verf zelf al jaren met twee kleuren, dat geeft bij mij juist een heel natuurlijk effect, alleen gebruik ik geen rode kleuren maar verschillende tinten bruin die vrij dicht bij elkaar liggen.
Ik verf dan de uitgroei en neem een paar strengen mee, en de volgende keer doe ik dezelfde procedure met de andere kleur. Zo krijg je altijd een beetje variatie en niet dezelfde kleur over je hele hoofd want dat vind ik er juist onnatuurlijk uitzien.
Alleen is dat met naturelle bruine tinten wat makkelijker mooi te krijgen dan met roodtinten denk ik. Niettemin zou ik het zelf gewoon uitproberen.
Gebruikersnaaminvullen
07-07-2025 om 15:05
Danoniem schreef op 07-07-2025 om 11:04:
[..]
Ik heb dezelfde producten nog. Ben alleen bang dat t rode veel feller pakt op de uitgroei omdat er nu geen bruine basis onder zit
Meng er wat bruine haarverf doorheen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.