Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

High waist, Squatproof sportlegging die niet afzakt

wie heeft tips? Ik droeg maat 44, nu denk ik 40/42. Maar ik zoek wel een beetje dikke stof. Of in ieder geval stevige stof. 
ik koop het liefst op marktplaats of vinted, maar dat is denk ik best lastig met zo’n broek. Als het even kan onder de €50

Ik heb er een van Stronger, volgens mij alleen in hun webshop te koop. Erg stevige stof, zit heerlijk. En zakt echt niet af. Wel iets duurder, ik geloof dat ik 70 euro betaald heb, maar ik vind het die prijs wel waard. 

Oh ja, en ik heb een hele fijne van Puma, al 7 jaar oud en nog steeds als nieuw. Maar wel minder stevig dan die van Stronger.

vriendin van zoon draagt gymshark en is daar heel tevreden over. Draagt ook alleen high wist en dat zijn deze standaard volgens mij.

https://nl.gymshark.com/collections/bottoms-leggings/womens

Wattenbolleke

Wattenbolleke

02-11-2021 om 08:22 Topicstarter

MissJones schreef op 02-11-2021 om 08:18:

Ik heb er een van Stronger, volgens mij alleen in hun webshop te koop. Erg stevige stof, zit heerlijk. En zakt echt niet af. Wel iets duurder, ik geloof dat ik 70 euro betaald heb, maar ik vind het die prijs wel waard.

Oh ja, en ik heb een hele fijne van Puma, al 7 jaar oud en nog steeds als nieuw. Maar wel minder stevig dan die van Stronger.

Wat een leuke! Valt het qua maattabel op maat?

Wattenbolleke schreef op 02-11-2021 om 08:22:

[..]

Wat een leuke! Valt het qua maattabel op maat?

Ik heb normaal S en nu ook, maar ik vind hem wel wat aan de strakke kant. De volgende keer zou ik eerder een M nemen. Dus zeker als je tussen twee maten in zit, zou ik    de grootste van de twee kiezen. 
Oh ja, en het duurde een week voor ik hem in huis had, dus je moet hem niet morgen al aan willen. Maar het is wel een betrouwbaar bedrijf. 

Wattenbolleke

Wattenbolleke

02-11-2021 om 08:44 Topicstarter

MissJones schreef op 02-11-2021 om 08:39:

[..]

Ik heb normaal S en nu ook, maar ik vind hem wel wat aan de strakke kant. De volgende keer zou ik eerder een M nemen. Dus zeker als je tussen twee maten in zit, zou ik de grootste van de twee kiezen.
Oh ja, en het duurde een week voor ik hem in huis had, dus je moet hem niet morgen al aan willen. Maar het is wel een betrouwbaar bedrijf.

Hmmm volgens de maattabel moet ik een xxl hebben. 

Wattenbolleke schreef op 02-11-2021 om 08:44:

[..]

Hmmm volgens de maattabel moet ik een xxl hebben.

Dat is wel lastig als je hem niet kunt passen… je denkt dat je nu 40-42 hebt toch, wat is dat in die andere maten? Een L?

Wattenbolleke

Wattenbolleke

02-11-2021 om 08:53 Topicstarter

MissJones schreef op 02-11-2021 om 08:47:

[..]

Dat is wel lastig als je hem niet kunt passen… je denkt dat je nu 40-42 hebt toch, wat is dat in die andere maten? Een L?

Ik heb nu een legging van fabletics in xl, die is te groot aan het worden. Verder heb ik geen sportleggings. M’n heup is 107, taille 89. 

Edit, met dat ik dit opschrijf denk ik: goh, ik ben ook echt centimeters kwijt. Dus dan zou xxl moeten passen als ik volgens de cm in de maattabel pas

Ik heb er 1 van Röhnisch, wat een fijne legging, zag eruit als een kindermaat toen ik hem uit de verpakking haalde, maar geeft goed mee en zit heerlijk. Ook een duurdsr merk, maar bij meerdere webshops zijn wel goede aanbiedingen. 

body engineers, alleen online, heb er meerdere van. Voldoen vast wel aan je eis. Maar of je die vinted of 2e hands kunt vinden. Vast wel denk ik zo.

weneri schreef op 02-11-2021 om 08:56:

Ik heb er 1 van Röhnisch, wat een fijne legging, zag eruit als een kindermaat toen ik hem uit de verpakking haalde, maar geeft goed mee en zit heerlijk. Ook een duurdsr merk, maar bij meerdere webshops zijn wel goede aanbiedingen.

Ja, dat had ik bij die van Stronger ook, hij leek veel en veel te klein. 

MissJones schreef op 02-11-2021 om 09:18:

[..]

Ja, dat had ik bij die van Stronger ook, hij leek veel en veel te klein.

Stronger staat hier ook nog op mijn lijstje om aan te schaffen, zo mooi. Maar ik heb voor nu even genoeg en mag geen nieuwe sportkleding van mezelf kopen. 🤣

Ik heb een hele fijne van myprotein, de curvy! 

Wattenbolleke

Wattenbolleke

04-11-2021 om 06:44 Topicstarter

Maree schreef op 02-11-2021 om 19:27:

Ik heb een hele fijne van myprotein, de curvy!

Hebben ze altijd zoveel sale? Vallen ze op maat? Volgens de maattabel moet ik hiervan ook echt xxl hebben. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.