Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Help, wat moet ik aan op mijn bruiloft

hai allemaal
Ik ga in januari trouwen, super leuk. Ik ben geen type dat in de belangstelling wil staan. Maar ik wil er wel leuk uitzien. Ik ben alvast een beetje aan het neuzen en ik vind trouwjurken bij anderen erg mooi maar ik zie mezelf er niet in. Vooral niet in die mega jurken met sleep. Vinden sommigen het misschien leuk om mee te denken en me op ideeën te brengen hoe het ook kan/ anders kan? Ik kan zelf helaas nog geen plaatjes plakken geloof ik


Wil je een witte jurk/outfit of maakt het niet uit?

Draag vooral waar jij jezelf goed in voelt. Ik ben best wel van de make-up en mooie kleding en veel mensen hadden van mij een jurk verwacht met veel kant en tierelantijntjes. Ik heb een best wel eenvoudige jurk uitgekozen maar die vond ik echt mooi. Ik was wel zenuwachtig van te voren maar op de dag zelf vond iedereen mij mooi. Weet je, niks zo mooi als en stralende bruid in kleding waar jij je goed in voelt.

Ayla

Ayla

25-07-2021 om 23:51 Topicstarter

Dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Ik hou van nonchalant en een beetje stoer. Ik wil wel een jurk maar het gaat alle kanten op met mijn ideeën. 

sorry plaatjes plakken lukt niet 

Ayla

Ayla

25-07-2021 om 23:55 Topicstarter

watertoren schreef op 25-07-2021 om 23:51:

Draag vooral waar jij jezelf goed in voelt. Ik ben best wel van de make-up en mooie kleding en veel mensen hadden van mij een jurk verwacht met veel kant en tierelantijntjes. Ik heb een best wel eenvoudige jurk uitgekozen maar die vond ik echt mooi. Ik was wel zenuwachtig van te voren maar op de dag zelf vond iedereen mij mooi. Weet je, niks zo mooi als en stralende bruid in kleding waar jij je goed in voelt.

Had jij een trouwjurk uitgekozen bij een bruidszaak of ergens anders? Wat fijn dat je er zo goed in voelde, dat vind ik ook wel erg belangrijk 

Ga gewoon eens passen, volgens mij komen er genoeg bruiden in spe die niet weten wat ze willen

Ayla schreef op 25-07-2021 om 23:55:

[..]

Had jij een trouwjurk uitgekozen bij een bruidszaak of ergens anders? Wat fijn dat je er zo goed in voelde, dat vind ik ook wel erg belangrijk

Mijn moeder en ik hadden wat bruidszaken uitgezocht waar we naar toe wilden. Ik zag er echt wel tegenop om een mooie jurk te vinden daar ik nogal kieskeurig ben en ik dacht dat het een lange dag zou worden. De eerste bruidszaak op onze lijst was degene die het verste weg was van ons huis en daar vond ik het. Ik zei tegen mijn moeder van deze jurk wil ik en ik weet zeker. Ik kan nog in tig bruidszaken gaan kijken maar dit is wat ik wil. Ik had van te voren nooit gedacht dat ik zo snel mijn bruidsjurk gekozen zou hebben, ik heb wel een langer gedaan over een spijkerbroek.

Ik wéét niet of de afstand te doen is, maar in Arnhem zit een Bruidswinkel, Assepoester, waar je zelf in de rekken jurken uit kunt zoeken en kunt passen.  Misschien is dat iets voor je?   

Lalize schreef op 26-07-2021 om 07:18:

Ik wéét niet of de afstand te doen is, maar in Arnhem zit een Bruidswinkel, Assepoester, waar je zelf in de rekken jurken uit kunt zoeken en kunt passen. Misschien is dat iets voor je?

Deze wilde ik je ook aanraden. Hier ben ik geslaagd voor een super stoere trouwjurk naar mijn smaak.

Had precies wat jij omschrijft, wilde wel een trouwjurk maar stoer.

Ik wilde zelf wel graag een jurk, maar geen witte jurk en ook geen echte trouwjurk. 
Mijn man komt uit de gothicscene, dus daar ben ik gaan rondkijken.
Ik ben geslaagd in de eerste winkel waar ik ging kijken. Buiten op de paspop hing een jurk en ik zei gelijk tegen mijn as schoonmoeder ‘dat wordt hem’. 
Denk aan zoiets: https://www.diabolo-shop.nl/photos/gothic31.jpg

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.