Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Hairextensions

Aangezien mijn haar 1/3 kwijt is van wat het ooit was, liet ik het niet meer los hangen. Te slierterig.. pre overgang...
Sinds 7 weken geleden een weave (denk ik, een soort mat wat met ringentjes en naaien er in wordt gezet). Ben er zo blij mee. Alleen heb ik het pas omhoog laten zetten en schrok wat er haarverlies er mee kwam. Ik snap dat dit 7 weken in de mat is blijven hangen maar het was echt een bosje. Iemand ervaring mee? Kapper zei dat dit normaal is...... 

Je verliest gemiddeld zo’n 100 haren per dag. Dus als je het een paar weken laat zitten en die haren blijven hangen, dan komt er inderdaad een bosje haar uit ja. Met 7 weken zit je dan op bijna 5000 haren. Ik heb het ooit een week of 1,5 ingevlochten gehad en verloor toen ook echt heel veel in 1 keer. Niks om je zorgen om te maken

Pilatespas

Pilatespas

26-05-2025 om 19:07 Topicstarter

super bedankt, ik schrok er van..
Heb er nl helemaal geen last van, en heb ook geen verlenging ofzo. Slechts 1 strook volume (weave vlgns mij)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.