Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Groene waas in geblondeerd haar

Venusss

Venusss

20-07-2025 om 20:21 Topicstarter

krulliebollie schreef op 20-07-2025 om 18:33:

brrr en ketchup stinkt zo. Zou ik ook liever niet willen doen. Je vaste kapper om advies vragen?

Ohja, die kan ik weleens benaderen! 

mijn kapster ga het ook over ketchup..

Venusss schreef op 20-07-2025 om 17:42:

[..]

Ja maar hoe doe je dat dan op vakantie als het water wat je gebruikt om uit te spoelen dus ook koper en chloor bevat? Dan moet de aspirine met mineraalwater uit een fles gemengd ipv onder de douche wassen. Kun je net zo goed dat meteen doen.

De link komt ook met speciale shampoo's, daar geldt dan toch hetzelfde voor? Met uitspoelen gebruik je dus weer water met chloor/koper, zou het dan ook werken?

Ik zat wat tips te lezen nav jouw vraag. Wat betreft zilvershampoo, sommige noemen het paarse shampoo, kan het hechten van koper aan je haar tegen gaan. Koper is waar de groene gloed vandaan komt. Dus preventief gebruiken en niet wachten tot je groen haar hebt.

Venusss

Venusss

20-07-2025 om 23:11 Topicstarter

Gebruikersnaaminvullen schreef op 20-07-2025 om 22:21:

[..]

Ik zat wat tips te lezen nav jouw vraag. Wat betreft zilvershampoo, sommige noemen het paarse shampoo, kan het hechten van koper aan je haar tegen gaan. Koper is waar de groene gloed vandaan komt. Dus preventief gebruiken en niet wachten tot je groen haar hebt.

Oh echt  heb je toevallig nog een linkje?

Ik had het ingevoerd in AI en die zei dat zilvershampoo niet preventief werkt, maar ik weet ook dat AI soms niet kloppende antwoorden geeft.

Venusss schreef op 20-07-2025 om 23:11:

[..]

Oh echt heb je toevallig nog een linkje?

Ik had het ingevoerd in AI en die zei dat zilvershampoo niet preventief werkt, maar ik weet ook dat AI soms niet kloppende antwoorden geeft.

Sorry, ik had zoveel tabbladen open staan en gister alles weg geklikt. Stom dat ik de link niet geplaats heb,, doe vaak wel.

Edit: las ook vaak over een neutraliserende shampoo en toner. Geen idee wat het is, maar misschien de moeite waard om in te duiken.

Ik heb geleerd: eerst je haar natmaken met flessenwater, dan wassen met anti-chloor (clarifying) shampoo en conditioner en evt als laatste nog een keer flessenwater erover gooien. 
Je zou de swim care shampoo en conditioner van Watery kunnen proberen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.