Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Goedkope en goede (rode) nagellak

Al jaren heb ik rode nagellak op. Altijd.
Alleen ik ben zo'n beetje om de dag bezig alles eraf te halen en opnieuw te lakken. Vind ik opzich niet zo erg, dat is mijn ontpanningsmomentje dat ik even niks hoef en kan.
Alleen ik vind het zo jammer dat het zo snel lelijk wordt. De randen bladeren snel af.

Ik heb het idee dat de nagellak van de Hema echt in kwaliteit achteruit is gegaan de afgelopen paar jaar. Die koop ik niet meer.
Verder heb ik Catrice en Essence van Kruidvat in huis, maar bevallen ook niet helemaal. 
Rimmel 60 seconds wordt snel 'stroperig'. Die lakt dan ook niet meer zo fijn.
Zo nu en dan koop ik een nagellak bij de Action, H&M of Primark. Maar die hebben dan weer geen vast assortiment.

Welke fijne en betaalbare nagellak zijn jullie tevreden over?


Elke nagellak blijft langer zitten met een topcoat erop.

De nagellak van Kiko vind ik fijn! Een potje is €2,50.
https://www.kikocosmetics.com/nl-nl/make-up/handen/nagellak/Smart-Nail-Lacquer/p-KM00401011

Ze hebben verschillende tinten rood!
Gebruik je trouwens base- en topcoat? Dan blijft je lak beter en langer zitten!

KillerQueen

KillerQueen

02-08-2021 om 13:21 Topicstarter

Topcoat wel eens geprobeerd, alleen dan kan ik de hele laag nagellak in één keer van mijn nagel trekken. 

ik gebruik Essence lak en Orly base- en topcoat ,dat blijft zeker een week zitten als ik een beetje uitkijk.

KillerQueen schreef op 02-08-2021 om 13:21:

Topcoat wel eens geprobeerd, alleen dan kan ik de hele laag nagellak in één keer van mijn nagel trekken.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dun lakken. 

High gloss van Kruidvat bevalt ook erg goed ik weet alleen niet of ze ook rood hebben. 

ik ben wel tevreden over de nagellak van catrice. blijft prima zitten (op m'n teennagels in ieder geval)

Etos eigen merk.

Heb je al eens gellak geprobeerd? Dat is op zich niet goedkoop, maar blijft wel 2-3 weken chiploos zitten. En tijd is ook geld 

Duiveninhetnieuws schreef op 02-08-2021 om 15:34:

Heb je al eens gellak geprobeerd? Dat is op zich niet goedkoop, maar blijft wel 2-3 weken chiploos zitten. En tijd is ook geld

Ik vind de uitgroei van gel zo lelijk. Prima als het langer zit maar die nagellakloze millimeters aan de onderkant zijn zó lelijk.

Wat versta je onder goedkoop? Zelf zweer ik bij de rode nagellak van Essie, kleur is 5th Avenue, nr 64. Lakjes van  dat merk scoor je voor minder dan 10 euro. De tint is voor mij perfect, hij droogt snel maar droogt niet uit in het potje en blijft lang zitten. Ik ben zo'n luilak die geen basecoat gebruikt en de kleurstof trekt bij mij niet in mijn nagels. 

Essie in de kleur Russian roulette. 

ja, gellak van de HEMA. Echt niet duur en blijft super lang zitten. Zonder topcoat

KillerQueen

KillerQueen

06-08-2021 om 22:07 Topicstarter

Ik was bij de/het (?) kruidvat en heb een flesje topcoat meegenomen. 
Nooit aan gedacht om dat eens te proberen.

De gelnagellak van Pupa Milano(aanbrengen zonder UV lamp) dekt goed, blijft echt goed zitten en droogt vrij snel (3 minuten). Deze gelnagellak verwijder je ook gewoon weer met een normale nagellak remover.
Pupa Milano heeft heel veel rode tinten om uit te kiezen. 

Deze nagellak kost momenteel € 7,15 en je kunt deze soms zonder verzendkosten bestellen. 

Ze hebben ook een hele goede geltopcoat, ideaal als je door werk je nagellak gemakkelijk beschadigd. En wil je dat het nog sneller droogt, dan moet je de Pupa fast dry drops nemen(in een minuutje droog)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.