Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Goede kapper Den Haag centrum

Volgende week neem ik een familielid mee voor een verwendagje.
Ik ben van plan naar Den Haag te gaan om gezellig te shoppen.

Omdat ze een rottijd achter de rug heeft wil ik haar trakteren op een bezoek aan de kapper. Ze roept al weken dat ze nodig naar de kapper moet voor een nieuwe coupe.
Het idee is, dat ik morgen een afspraak maak bij een goede kapper en wij allebei ons laten knippen en föhnen.

Het is natuurlijk het handigst wanneer de kapper in het centrum zit, zodat we na de kapper gelijk kunnen gaan winkelen.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

15-07-2021 om 11:51

Ik ga altijd naar Kapsalon 108 in de Wagenstraat. Ik kom daar al jaren en tot nu toe ben ik altijd tevreden geweest over hoe ze mijn haar geknipt hebben. Er zijn overigens wel meer kapsalons in de Wagenstraat en sommige zijn ook massagesalon.

Merel7

Merel7

15-07-2021 om 12:08 Topicstarter

in de wagenstraat zitten toch Chinese kappers? Chinese mensen hebben over het algemeen heel glad haar.
Wij hebben beide vreselijk pluizig haar. Denk niet dat ze daar veel ervaring mee zullen hebben.
We gaan trouwens wel lekker lunchen in de wagenstraat😋

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

15-07-2021 om 12:11

Dat klopt. In de Wagenstraat zitten een heleboel Chinese winkels en de kapsalons in de Wagenstraat zijn ook allemaal van Chinese kappers.

Merel7 schreef op 15-07-2021 om 12:08:

in de wagenstraat zitten toch Chinese kappers? Chinese mensen hebben over het algemeen heel glad haar.
Wij hebben beide vreselijk pluizig haar. Denk niet dat ze daar veel ervaring mee zullen hebben.
We gaan trouwens wel lekker lunchen in de wagenstraat😋

Pluizig klinkt als verborgen krullen. Ik zou een krullenkapper adviseren maar die zitten doorgaans maanden volgeboekt. 

als het echt een goede kapper is, ben je te laat met plannen hoor.

Ik ging altijd naar 't Haarhuis in de Prinsestraat. Ik ben er al een jaar of 5 niet meer geweest maar ik denk dat het nog steeds een goede kapper is. Vooral de twee heren zijn erg goed.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.