Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Fohn die zacht blaast in hete stand

Gezocht... Zie hierboven haha. Ik heb dun haar. De meeste fohns blazen te hard voor mijn haar, ik krijg de kans niet om een borstel erin te draaien, omdat ze mn haren meteen weg blazen.

Het is natuurlijk goed voor je haar als fohns niet te heet worden, daarom denk ik dat meeste fohn flink blazen met relatief weinig hitte, maar ik zoek net naar een fohn die heet en zacht blaast. Iemand een tip? Liefst geen mega dure... 

Ik heb een simpele van de action met twee knoppen, eentje voor de warmte en eentje voor hoe hard hij blaast. Ik gok dat bijna alle föhns van tegenwoordig dat hebben? 

Brabeau schreef op 24-01-2022 om 08:31:

Ik heb een simpele van de action met twee knoppen, eentje voor de warmte en eentje voor hoe hard hij blaast. Ik gok dat bijna alle föhns van tegenwoordig dat hebben?

Ik heb zo'n exemplaar van het Kruidvat gekocht voor 10 euro.

Ik denk niet dat het aan de fohn ligt maar ik vermoed dat jij niet weet hoe je je haren moet fohnen. Kijk eens wat filmpjes op youtube zou ik aanraden waar duidelijk uitgelegd wordt hoe je moet fohnen.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

24-01-2022 om 12:05

Ik heb jaren de voorganger van deze gebruikt. Veel standen en een "cool" knop.
https://www.bol.com/nl/nl/p/babyliss-1200w-multistyle-as121e-fohnborstel-set/9200000057180537/

Sarada

Sarada

24-01-2022 om 12:16 Topicstarter

Jaaa, die van de action ook gehad, was perfekt! De koude knop gaat alleen redelijk snel kapot en nu is hij hier in de buurt ( hopelijk tijdelijk!) niet te krijgen...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.