Beauty en fashion
Moosey
17-06-2025 om 11:02
Fijne BH zonder beugels D-cup
Ik heb mijn hele leven voorgevormde bh’s met beugels gedragen, maar ik ben er ineens een beetje klaar mee. Een tijdje geleden bij de HEMA wat t-shirt-bh’s gekocht, maar die passen toch eigenlijk niet echt goed en verslijten ook erg snel. Maar ik vind het wel erg lekker zitten dus ik zoek wel iets soortgelijks.
Dus ik ben weer verder aan het kijken. Ik heb al twee keer op het punt gestaan om een Soft Revolt te bestellen, maar ik vind 90 euro voor een bh wel veel geld..
Iemand tips voor iets betaalbaardere alternatieven? Of de boodschap dat het zulke fantastische bh’s zijn dat ze het geld echt waard zijn, dat is ook welkom 
Lichtbron
20-06-2025 om 12:14
Ik heb er nu een aan van Terstal en ik moet zeggen het zit heerlijk tot nu toe. Geen prikkende beugels, de cups bedekken mijn borsten goed. Dus tot nu toe tevreden.
Beterlaat2021!
20-06-2025 om 12:30
Leuk, ik had Terstal getipt.
Zelf vind ik ook dat ik er een 'goed figuur' in heb.
Tijgeroog
20-06-2025 om 12:32
Moosey schreef op 20-06-2025 om 10:07:
Ja, ik ben bij die Terstal dingen dus bang voor het HEMA -effect: de eerste twee maanden denk je dat ze perfect zijn. En daarna beginnen de bandjes te pas en te onpas los te schieten je borsten eruit te vallen als je bukt. Dus goedkoop durf ik even niet meer.
Bij die van de action heb ik daar geen last van. Ze gaan bij mij makkelijk een jaar of 2 mee, voor 5 euro...
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.