Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Eve Curls

Wie is er bekend met eve curls? Zag een aanbieding voorbij komen, maar twijfel nog of het iets voor mijn krullen is. Ik heb krullen tot op mijn schouders, het pluist erg, en wellicht is dit de oplossing voor mijn haar. 

Hier in huis heeft op mij na iedereen krullen, m'n vrouw zweert bij curlssmith, ze heeft tig merken geprobeerd maar evecurls kent ze niet

ik gebruik nu eve curls. Zag een aanbieding van 5 mini tubes, handig om te proberen. 
Mijn krullen doen het er goed op maar het houdt niet lang. Normaal was ik het eens per week met soms halverwege een refresh, nu moet ik echt na 2 dagen al refreshen.
Normaal gebruik ik cg producten, weet niet of eve curls cg is 

Ik vind de producten redelijk maar niet super. En ik vind het irritant dat er geen gel in het assortiment zit want juist gel temt pluis en zorgt voor stevige krullen. 

Zuster2021

Zuster2021

04-12-2025 om 05:45 Topicstarter

Widajo schreef op 03-12-2025 om 19:55:

ik gebruik nu eve curls. Zag een aanbieding van 5 mini tubes, handig om te proberen.
Mijn krullen doen het er goed op maar het houdt niet lang. Normaal was ik het eens per week met soms halverwege een refresh, nu moet ik echt na 2 dagen al refreshen.
Normaal gebruik ik cg producten, weet niet of eve curls cg is

Wat bedoel je met cq producten? 

Zuster2021 schreef op 04-12-2025 om 05:45:

[..]

Wat bedoel je met cq producten?

CG, dat staat voor curly girl. Producten zonder bepaalde ingrediënten (zoals sulfaten en siliconen)

Op Facebook zijn verschillende groepen en op insta wordt er ook veel over gedeeld. 

De meeste krullen doen het er erg goed op maar het is VEEL informatie en het kost tijd om uit te zoeken wat het beste voor jou werkt

Widajo schreef op 04-12-2025 om 07:01:

[..]

CG, dat staat voor curly girl. Producten zonder bepaalde ingrediënten (zoals sulfaten en siliconen)

Op Facebook zijn verschillende groepen en op insta wordt er ook veel over gedeeld.

De meeste krullen doen het er erg goed op maar het is VEEL informatie en het kost tijd om uit te zoeken wat het beste voor jou werkt

De shampoo van Eve Curls is niet cg. De rest wel.

ik heb denk ik vergelijkbaar haar, alleen langer. Ik ben niet heel enthousiast over eve girl. Op aanraden van de krullen kapper overgestapt op pretty girly curl sinds een jaar, en dat werkt voor mijn haar veel beter. Betere krullen, minder vet haar na 2 a 3 dagen (kan een dag of 4 doen nu voordat ik het moet wassen) en vindt hun harde gel cast fijn. Geeft goede fixatie. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.